Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Met zoveel water graag iets wat een beetje waterdicht is…

17 likes

Ziet er fantastisch uit dat Omega Euroos kleintje - hier een tijdgenootje (denk ik) dat waarschijnlijk een beetje ërg daily beatertje was :unamused:

Kon het vanwege de gelijkenis niet laten om te reageren, sorry :wink:

11 likes

29 likes

Een forse en stevige quartz vandaag:

7 likes

Sinds ik de Nomos heb, heb ik nog niet echt flipperkoorts meer gehad. Het is zo’n geweldig fijne klok. Ik moet mezelf soms “dwingen” even te wisselen met de Edox. En echt, het grijze van deze plaat is totaal niet te vangen op foto’s. In het echie zoveel mooier. Like I said: :heart_eyes:

Je bent niet de enige die dat met de Orion heeft trouwens:

Mijn echtgenote is wel koorts aan het krijgen. Die vindt hem zo mooi dat ik deze week de vraag kreeg: “Zeg schat, ik heb op internet gezien dat er ook dames varianten van zijn ook in wat vrouwelijkere kleuren ( noot van de redactie: Orion 33 Rose :wink: ). Ik zou een setje zo met die van jouw wel erg mooi vinden, zijn die dames modellen ook op horlogeforum te vinden?”.

Eh…:joy: Zeg nou zelluf… wordt even sparen, want tweede hands zijn die kleinere varianten niet echt goedkoop te vinden.

Dus denk dat een Mido zoals deze er voorlopig niet komt. Of hij moet op termijn, met toestemming van mijn vrouw natuurlijk, de Edox gaan vervangen.

2 likes

20 likes

Nabrander: Heetman in Rotterdam heeft Nomos op dit moment met 30% korting in de etalage staan. Wellicht worden ze nog iets goedkoper, want ik begreep in de wandelgangen dat Heetman mogelijk dit jaar gaat stoppen.

2 likes

Sorry is nergens voor nodig hoor en idd is er gelijkenis net als tegenwoordig ook veel op elkaar lijkt :wink:
Wijzers zijn niet conform helaas maar ook daar werd indertijd mee “gerommeld”, zie plaatje :wink:

3 likes

Na vele dagen afwisselend de Marinemaster MM300 en Cocktail Time, deze morgen spontaan deze aan de pols gelegd.

13 likes

13 likes

Die edox is ook een plaatje. Niet vervangen joh, gewoon wat langer geld opzij leggen.
Was het verhaal niet dat ze die voor jou meegenomen had?
Geeft iig aan dat de dame er gevoel voor heeft :sweat_smile:

Hou het maar levend door haar te delen in jouw verkenningen in horlogeland.

Die prikkels zorgen uiteindelijk voor het ja-moment :smiley:

Die Nomos zit behoorlijk verankerd in mijn systeem en ik vermoed dat ik eens ten prooi val aan de bevallige en fijne lijnen van dit leuke merk

En als je de grijze weg gaat doen… ach je zult dit vaker gelezen hebben.

:sunglasses:

1 like

Deze prachtige Colareb Aviator Swamp distressed leren strap ontvangen van @martijnfaber - op de Holland Diving geknald en gezien dat het goed was.

11 likes

16 likes

Certina vandaag

8 likes

Voor vanmiddag

14 likes

Ha, terecht! Die damesmodellen zijn ook fantastisch. Mijn dochter is ook helemaal wild van mijn Orion. Ik heb haar beloofd dat ze een Orion 33 krijgt als ze voor haar middelbare school slaagt. Als ze ergens een etalage met Nomos spot, gaat ze altijd even verlekkerd kijken.

4 likes

Nee, Edox gaat ook niet weg. Is ook een bijzonder mooie en comfortabele klok. Mede omdat hij zo extreem dun is. En ik heb hem inderdaad deels van mijn vrouw gekregen heb, dus nee alleen om die reden zou hij al niet weg gaan.

Voor wat betreft de Nomos… Ik zal aan je denken, maar ik heb geen intentie om hem weg te doen. :wink:

Het voelt gewoon anders met deze klok dan ik ooit met andere horloges gehad heb. Zeker als vrouwlief er ook een wil wordt het een horlogeset voor het leven, dus zeker een blijver.

Eerst sparen, huis verkopen, als dat met de potentiële kopers volgende week doorgaat, gaat het sparen dit jaar wat harder. :sunglasses:

1 like

Inderdaad. Ik vindt de dames varianten, en zeker die rose ook wel erg mooi, bijna nog verfijnder dan de grotere modellen.

Mooi kado voor je dochter!

Gaat een beetje off-topic geloof ik. :joy:

9 likes

Net binnen en voor het eerst om de pols? Mooi maat en super duidelijk. Altijd al fan geweest van de ‘Oris bezel’. De band is me net te shiny. Veel plezier er mee Walter!

1 like

Op z’n Russisch vandaag.

13 likes