Strap van CrafterBlue. Is absoluut top. Ik vond het de aankoop 100% waard. Zeer hoge kwaliteit en de band sluit aan op de kast.
Khaki dagje vandaag… Dit model is zo tijdloos en draagt erg lekker. Zeker met de ‘waterdichte’ Hirsch band.
Wat een geweldige atleet was dat. Genot om naar te kijken!
Wat een prestaties hij heeft geleverd, inderdaad een genot om naar te kijken.
Olympische Winterspelen 1998: 1x goud (sprint), 1x zilver (estafette)
Olympische Winterspelen 2002: 4x goud (individueel, sprint, achtervolging, estafette)
Olympische Winterspelen 2006: 2x zilver (individueel, achtervolging), 1x brons (massastart)
Olympische Winterspelen 2010: 1x goud (estafette), 1x zilver (individueel)
Olympische Winterspelen 2014: 2x goud (sprint, gemengde estafette)
(wikipedia.org/wiki/Ole_Einar_Bjørndalen)
Thanks Harry!
Zalig! Hoe is hij? Ik ben heel hard aan het twijfelen om hem te kopen. Ik heb hem aangehad en hij is gewoon adembenemend mooi. Echter weet ik niet hoe hij in het dagelijks leven is en vooral hoe hij is na een tijd in je bezit.
De like voor de Certina maar nog meer voor Nightwish!!
Grt. Marco
Staat hem goed Dick!
Veel plezier er van!
Hij draagt echt wel goed hoor. Hij is vrij plat en licht. Hij is ook erg goed afleesbaar, ook de hele nacht. Echter denk ik dat ik hem weer te koop ga zetten. Er komt binnenkort een nieuwe Chronoris. En aangezien ik er daar al twee (verschillende) van heb voor mijn zoons als ze 18 worden, vind ik het heel leuk om er ook een te hebben.
Pm me maar als je interesse in mijn 65 hebt.
Ik zet hem zondag denk ik in ons verkooptopic.
De stalen band is echt heel fijn trouwens. Superplat en goede sluiting. De lederen band maakt hem lekker afwisselend.
Het is dat ik niet het geld heb…
Bestaat dat??…NY045 of is het een typfoutje?
Prachtige 5 man🖒😊