Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Ik verheug mij nu al op de hoon :grimacing:

24 likes

Wat dan, is toch normaal een jarretelgordeltje aan je horloge bij gebrek aan beter :stuck_out_tongue:

1 like

Is er beter dan?:innocent:

2 likes

Bij het tuinklussen natuurlijk de daily Swatch Irony, maar voor de maandag posting even een keurige vintage van een minder bekend merkje. Wel benieuwd wie er hier nog meer ééntje van heeft?!

13 likes

20 likes

Het niveau van horloges ligt hoog vandaag. Ik kan niet helemaal mee maar het blijft toch n leuk ding:

18 likes

Jij noemt een horloge met een (wat de soviets betreft) eeuwige calendar niet van hoog niveau? :grin:

2 likes

11 likes

Zodiac vandaag, nu mijn ènigste, de ander is na 4 maanden eindelijk verkocht. Koper dacht aanvankelijk dat ik een replica aanbood???
Maar ja, het was Marktplaats, dus alles is daar mogelijk.

7 likes

Voor de verandering maar weer eens hetzelfde om gedaan als de laatste weken :slight_smile:

11 likes

Vandaag de Tissot

13 likes

21 likes

Fms ?

[URL=http://s1075.photobucket.com/user/Sebastiaan1974/media/IMG_1420_zpsn39tdovb.jpg.html]

[/URL]

23 likes

Nom nom nom :smiley:

Ik ook.

9 likes

Ooooh, maar met die mag je mij ook wel straffen! :heart_eyes:

1 like

Ook een mooie. Welke is dat?
Ik heb deze al iets van een jaartje of 12 en heeft lang stilgelegen maar aantal weken terug toch maar is weggebracht. Met kleine service en batterij tikt die weer vrolijk door. En nu ik hem weer draag op een zwarte band ben ik weer helemaal in love.

Best tevreden over deze combinatie.

16 likes

Dit is een Couturier chronograph:

Voor 135 euro inclusief verzendkosten op MP. Wel het bandje vervangen. Ik heb een haat-liefde verhouding met leer die meestal wordt beslecht aan de verkeerde kant omdat het bij mij altijd gaat knellen ter weerszijden van de pols, terwijl de sluiting een dikke centimeter van de onderkant af blijft zitten. Bovendien vind ik leer te licht (ja echt). Dus een dikke stalen band er op en nu helemaal naar mijn zin. Loopt trouwens ook erg nauwkeurig. Ik heb hem nu een paar weken en nog steeds spot on.

Veel plezier met de PRC,
Grtz
Harold.

1 like