Als een op een Milanese geprobeerd?
Gaaf!!
Vandaag begon ik maar weer eens met de goeie (gouwe) ouwe 009…
Verder volgde ik gisteren het verloop van zending van mijn Debert “Aquatimer” . Toen ik het chinese trackingnummer eens in de Nederlandse Postnl track en trace deed, kon ik verder naar internationale zendingen en ontdekte dat er ook een Nederlands trackingnummer was. Tot mijn verbazing, worden dit soort (Chinese) pakketjes niet afgeleverd aan de deur, maar bij het dichtstbijzijnde PostNL afgiftepunt, omdat dat goedkoper is voor de verzender. Ik was verbaasd, maar ik kon het pakje daar zonder kosten afhalen en dát was natuurlijk wel erg mooi. Ik meen dat het een dag of 8, 9 onderweg is geweest vanuit China…snel! Gelijk vanmiddag, na het afkrabben van de blauwe folie op de kronen, maar eens wat foto’s trachten te maken, Valt niet mee met zo’n “dôme” kristalletje erop. (geen saffier)…

Dit zijn allemaal nog foto’s met de (stijve) rubberband, maar dat is ook zo bij Seiko, dus… Morgen ga ik experimenteren met bandjes!
Back home, dus de Omega maar weer eens want die heb ik tweeeneenhalve week niet kunnen dragen.
Groeten
Rutger
Nee, nog niet…Aanrader?
Ik vind hem erg gaaf, 33mm?
Nee hoor, een mooie 36mm