Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Als een op een Milanese geprobeerd?

1 like

Gaaf!!

1 like

AVI-8 Flyboy na (bijna) 3 weken de 5 Sports

9 likes

Vanuit een zonnige bajes :grin:

14 likes

38 likes

Deeltijd SARY

.

35 likes

Vandaag begon ik maar weer eens met de goeie (gouwe) ouwe 009…

Verder volgde ik gisteren het verloop van zending van mijn Debert “Aquatimer” . Toen ik het chinese trackingnummer eens in de Nederlandse Postnl track en trace deed, kon ik verder naar internationale zendingen en ontdekte dat er ook een Nederlands trackingnummer was. Tot mijn verbazing, worden dit soort (Chinese) pakketjes niet afgeleverd aan de deur, maar bij het dichtstbijzijnde PostNL afgiftepunt, omdat dat goedkoper is voor de verzender. Ik was verbaasd, maar ik kon het pakje daar zonder kosten afhalen en dát was natuurlijk wel erg mooi. Ik meen dat het een dag of 8, 9 onderweg is geweest vanuit China…snel! Gelijk vanmiddag, na het afkrabben van de blauwe folie op de kronen, maar eens wat foto’s trachten te maken, Valt niet mee met zo’n “dôme” kristalletje erop. (geen saffier)…

Dit zijn allemaal nog foto’s met de (stijve) rubberband, maar dat is ook zo bij Seiko, dus… Morgen ga ik experimenteren met bandjes!

13 likes

vandaag met moeite de omega PO afgedaan om deze maar eens wat polstijd (en zonlicht te geven).

10 likes

Omega 30t2 uit 1945

17 likes

Back home, dus de Omega maar weer eens want die heb ik tweeeneenhalve week niet kunnen dragen.

Groeten
Rutger

17 likes

14 likes

Avond wissel

13 likes

6 likes

Vandaag deze

16 likes

Geweldig klokkie :ok_hand:

11 likes

Nee, nog niet…Aanrader?