Wat dragen wij vandaag? Deel IV

jeetje, take it easy man! snelle beterschap! Hals und beinbruch… sorry… :kissing_closed_eyes:

1 like

Beterschap.
Gelukkig heb je nog een pols, ook aan die mag je een horloge dragen

2 likes

Te lang de turtle om de pols gehad, tijd voor afwisseling

Telkens verschiet ik ervan hoeveel ‘bang for buck’ je voor deze obris krijgt! :heart_eyes:

13 likes

Mijn nieuwe Zondagse horloge natuurlijk… :slight_smile:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/c/e/cef6e4b2747c59b9f832c61bdcd980792f3f36c7_1_538x500.JPG

Fijne zondag :slight_smile:

18 likes

9 likes

Straks even een paar uurtjes peddelen met de Nordkapp dus voor de zekerheid maar ff de GW5000 om… :slight_smile:

Fijne dag!

13 likes

Mocht je 'm toch zat worden :wink:

13 likes

Mijn roze polo reflecteert in de zilveren chapterring :wink:

Gr. Marc

10 likes

@ThomThom, denk ik niet. Lang moeten zoeken voor dit exemplaar :slight_smile:️

1 like

Dat kan ik me voorstellen :smile:
Zelfs op de tweedehands markt amper aanbod.

Ze lijken bij OM ook geen haast te hebben om weer eens wat nieuws uit te brengen?

1 like

Lekker luieren met een boek in de tuin en Telda :smile:

14 likes

Sterkte Hans

1 like

Seiko Sumo SBDC001

12 likes

Beterschap Hans!

1 like

De mk1 zo te zien. 1500 op de Baai nowadays :wink: wegdoen en een mooie Tudor voor kopen.

Balen, maar gewoon door posten. Deze foto is prima en jij draagt hem teminste ‘echt’. :wink:
Gewoon elke dag even genieten met een horloge in je hand.

Hier een flinke brok staal, net een uurtje wakker.

15 likes

Geen uitgebreide reportage over jullie ‘toetje’? :wink:

1 like

Ai dat is zeer vervelend…beterschap :head_bandage: :punch:

Nope, de Mk.II
Ik begrijp de hype om de OVM1 eerlijk gezegd niet echt. De perfecte OVM heeft voor mij de bijna zwarte wijzerplaat van de OVM1 met de correcte kleur lume (wijzers + indices) van de OVM2. Dus geen van 2 is perfect, en de OVM1 is mijns inziens al helemaal geen 1500 waard.

Heel eerlijk gezegd probeer ik wel zo met het licht te spelen dat de wijzerplaat iets donkerder lijkt. Met het licht er vol op is deze namelijk wel erg grijs.

1 like