Wat dragen wij vandaag? Deel IV

27 likes

Oho…:lying_face:…jij had hem…van het Uhrforum zeker?
En bevalt hij?..volgens mij heb je de zwarte versie ook gehad toch?

1 like

14 likes

Wat laat vandaag, beetje druk… Deze de hele dag…

6 likes

Betrapt! Wat heb je geshopt op W2D? Akribos?

2 likes

Blijft een dijk van een klok al zeg ik het zelf.:grin::+1:

Seiko Sumo SBDC001 op Crafter Blue

4 likes

JDM model. Te koop bij Seiya Japan, maar niet goedkoop icm invoer etc. Beste is te wachten tot er eentje tweedehands langskomt :+1:

2 likes

Haha, was ik je voor? Sorry! Heb hem idd van UF.

Heb de zwarte ook gehad inderdaad, maar PVD/DLC is niet voor mij. Krasjes vind ik geen punt, maar het idee dat er een andere kleur doorheen kan komen zorgt toch dat je een horloge anders gaat dragen.

Was trouwens ook een gaaf exemplaar, maar ik verkies toch de versie zonder coating. De ‘gewone’ titanium versie heeft ook mooie blauwe indices, erg tof.

Bizarre techniek voor het geld, in ieder geval :+1:

5 likes

Vandaag binnengekomen, wat een prachtige kleuren zeg…

15 likes

Ja…je was me voor…tenminste ik had een bod gedaan en daar ging hij niet mee accoord, over het tegenbod twijfelde ik te lang…:sunglasses:.Maar gefeliciteerd met deze NA🖒…al een lange tijd vind ik het een gaaf ding​:blush:

1 like

Mooie Fortis, in een Saab de foto’s genomen?

Als de prijs prima is, sla ik gewoon toe. Dat is nu mijn voordeel geweest :joy:

2 likes

Vrijdagavond-kinderen-in-bed-nou-ja-1-wil-niet-slapen-biertje-op-het-balkon-seadweller-foto:

26 likes

Jip…wilde het s’avonds accepteren alleen stond die toen op 'reserviert’:lying_face::grin:…zo één komt nog wel eens langs…volgende keer beter​:sunglasses:

1 like

:thinking:
Succes!

1 like

Yep

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Gave Klok :+1:

1 like

:joy:

1 like

19 likes

Ja, ik vond ineens een witgouden sub onderin de bureaula. Ik dacht: Verrek, die heb ik ook nog. Wat zal ik er eens mee doen? Ding opengeschroefd. Viel trouwens nog flink tegen. Moest echt even geweld gebruiken.
Vervolgens het uurwerk eruit halen. Even kijken. Simpel. 2 schroefjes losdraaien. Draaien, draaien. Krak… blijkt dat je met de klok mee moet draaien :fearful:
En dat zetten ze dus niet eens even duidelijk neer met van die pijltjes, zoals je wel eens op de schakel van een stalen band ziet, zodat je weet in welke richting je het pinnetje eruit moet duwen.

Daarna werd het een stuk makkelijker. Gewoon zoals een seikootje. Wijzers eraf trekken, plaat lossen. Klaar :+1:

Daarna was de 116610 aan de beurt. En dat verliep soepel, omdat ik nu wist hoe het moest.

BIG :wink: :wink:

8 likes