Dat kan ik me voorstellen
Zelfs op de tweedehands markt amper aanbod.
Ze lijken bij OM ook geen haast te hebben om weer eens wat nieuws uit te brengen?
Dat kan ik me voorstellen
Zelfs op de tweedehands markt amper aanbod.
Ze lijken bij OM ook geen haast te hebben om weer eens wat nieuws uit te brengen?
Sterkte Hans
Beterschap Hans!
De mk1 zo te zien. 1500 op de Baai nowadays wegdoen en een mooie Tudor voor kopen.
Balen, maar gewoon door posten. Deze foto is prima en jij draagt hem teminste āechtā.
Gewoon elke dag even genieten met een horloge in je hand.
Hier een flinke brok staal, net een uurtje wakker.
Geen uitgebreide reportage over jullie ātoetjeā?
Ai dat is zeer vervelendā¦beterschap
Nope, de Mk.II
Ik begrijp de hype om de OVM1 eerlijk gezegd niet echt. De perfecte OVM heeft voor mij de bijna zwarte wijzerplaat van de OVM1 met de correcte kleur lume (wijzers + indices) van de OVM2. Dus geen van 2 is perfect, en de OVM1 is mijns inziens al helemaal geen 1500 waard.
Heel eerlijk gezegd probeer ik wel zo met het licht te spelen dat de wijzerplaat iets donkerder lijkt. Met het licht er vol op is deze namelijk wel erg grijs.
Mijn beste,
Vanochtend de Breitling Colt gmt nog eens om de pols gegespt!!
Orologio Signaturis Temporis.
Dank je wel, misschien doe ik dat wel. Mooie Panerai, dat massieve prachtig!
Ha, you had me fooled there! je lichttrucje werkt dus wel.
Ik heb de ovm2 eens in het wild gezien en ik vind de wijzerplaat ook veel te grijs. Absolute dealbreaker voor mij. De ovm1 is niet gewild om zijn correcte kleurstellingen maar omdat de ovm2 zo niet-gewild is. Al gaan die vanuit de USA ook voor 700 weg.
Beterschap Hans
Dat is niet tof.
Beterschap
Beterschap! Piano spelen gaat zeker ook even niet meer?