Wat dragen wij vandaag? Deel IV

De twee andere NA’s ook maar gelijk posten​:joy:…kwamen allemaal binnen een paar dagen binnen​:slight_smile:…De kinetic is heel gaaf…40mm en heel dun(zeker voor een kinetic):blush:

10 likes

10 likes

Chinese minimalist :grin:

Edit: Wat die telefooncamera altijd weer van die kleuren weet te bakken. :confused: Er zit wel iets kleurverschil tussen de band en wijzerplaat, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet. Ga binnenkort maar eens per ongeluk een hamer op dat ding laten vallen ofzo… kak Motorola :rage:

3 likes

Gaaf horloge. Absoluut. Draag hem nu op nato in afwachting op een tropic rubber band. De originele band is mooi, maar zoals altijd bij Seiko wat lang. Vanavond de stalen band proberen.

Wat leesvoer voor de namiddag :grin:

13 likes

Onzin, zijn prima TELEFOONS! koop gewoon een échte camera, Pentax, Olympus, Nikon, Minolta, dát soort merken! :grin:
(Johan; Moto-G eigenaar)

Overigens, vandaag een Seiko, een horlogemerk, daar maak je ook geen foto’s mee… :joy:

3 likes

23 likes

12 likes

Die heb ik, een Canon EOS 6D, maar die is een beetje te groot om elke dag mee te nemen. :grin:
Ben met je eens dat je van een telefooncamera niet al teveel mag verwachten, maar ik had hiervoor een goedkope LG en die maakte in elk geval niet zo’n potje van de kleuren. :sunglasses:

Er zijn vast prima Motorola telefoons, maar die van mij (Moto G5) is daar niet een van. Hij gaat sowieso retour, want sinds ik dat ding heb krijg ik alleen maar klachten van mensen aan de andere kant van de lijn die me niet kunnen verstaan, dus bellen lukt ook niet fatsoenlijk met dat ding. Mogelijk heb ik een maandagmorgen exemplaar, maar ik ben een beetje klaar met dat ding. :innocent:

OK, ik heb een G4 van 2015, nooit problemen (afkloppen!) :wink:

1 like

Eindelijk weekend :sweat_smile:

16 likes

Breitling Airwolf Raven… met een Black 22mm Engineer II strap. Please comment op de combinatie ;-). Zoek nog steeds een goede match.

6 likes

Grappig horloge :relaxed: Is het vintage?

Hmmm, moeilijk …

3 likes

Que?

8 likes

Mijn BFK, gisteren ontvangen.

11 likes

Ik blijf dit een prachtig model vinden!

2 likes

Gaaf!!! Ik denk dat een mooie Canvas-op-leer, antraciet kleurig em zeer goed zou doen.

Ik had ooit deze van Diaboliqstraps en dat was ruig!!

10 likes

Flyboy

6 likes