Wat dragen wij vandaag? Deel IV

Genoeg gelachen, ik moet eens eeeeemm wat gaan uitvoeren op werk

2 likes

Die ziet er top uit!

Ps heerlijk op de fiets naar werk
ik ook al de hele week. Bijkomend voordeel
de automaat kan lekker extra opwinden door alle trillingen van het stuur :thumbsup::smile:

5 likes

Gr. Marc

16 likes

Zit ik al weer een uur “Arnon Grunberg” te lezen, terwijl ik er niet veel aan vind, maar het boek is gelukkig bijna uit. Wat een luxe vandaag onder de parasol

13 likes

Mijn Waltham Hunter uit 1908 :slight_smile:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/d/0/d063856b3917de6b0b45bda323b9c48bff373f6e_1_666x500.JPG

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

13 likes

Skx011j

7 likes

11 likes

Seiko Kinetic

13 likes

16 likes

Wat een lekker weer vanmorgen, nu begint het toch wel een beetje drukkend te worden. Vanmorgen maar mijn “zonvanger” om de pols gedaan.

Oh, en @Fate_Amenable_To_Change als je nog een aparte uitdrukking wil horen; “dat slaat als een lul op een pudding”. Toen ik vroeg wat er mee bedoeld werd, was de uitleg: “het zegt niets, maar kletst lekker”.

16 likes

De Carrera hommage van Christopher Ward

5 likes

Daar zou ik graag meer van willen zien. Ik heb enige tijd geleden getwijfeld over deze, maar iets houdt mij tegen en ik weet niet goed wat. De wijzers? :worried:

Hallo DrWoetR,

Krijg regelmatig complimenten voor dit horloge. Mooie maat, 42 mm. En uitstekend Ronda uurwerk met batterijlevensduur van vijf jaar.

Laat zich moeilijk van zijn mooiste kant zien met mijn fotografie vaardigheden

7 likes

Ik ken hem als “slaat als een lul in een bord pap” :>

2 likes

Zonnetje erop

10 likes

Ik zat bij de veldartillerie, onze wachtmeester zei het ook geregeld
:grin:

12 likes

Vraag me niet waarom
 flipperitis/ruileritis vooral ook

Dus vandaag deze, sinds gisteren dan

21 likes

Gaaf ding
staat je goed! :thumbsup:

5 likes

Hopla!

19 likes

Een beetje een haat-liefde verhouding met mijn NA.
Het ene moment verafschuw ik hem, het andere moment vind ik hem gaaf.

Initiële idee was om eens een Datejust-achtig iets te proberen. Formaat is meer dan prima, model spreekt mij erg aan. Opgelegde indexen en logo, het kekke vergrootglaasje, blinde sluiting. Aan de specs ligt het niet.
Fout, maar goud.

13 likes