Genoeg gelachen, ik moet eens eeeeemm wat gaan uitvoeren op werk
Die ziet er top uit!
Ps heerlijk op de fiets naar werkâŠik ook al de hele week. Bijkomend voordeelâŠde automaat kan lekker extra opwinden door alle trillingen van het stuur
Zit ik al weer een uur âArnon Grunbergâ te lezen, terwijl ik er niet veel aan vind, maar het boek is gelukkig bijna uit. Wat een luxe vandaag onder de parasol
Mijn Waltham Hunter uit 1908
Fijne donderdag allemaal
Wat een lekker weer vanmorgen, nu begint het toch wel een beetje drukkend te worden. Vanmorgen maar mijn âzonvangerâ om de pols gedaan.
Oh, en @Fate_Amenable_To_Change als je nog een aparte uitdrukking wil horen; âdat slaat als een lul op een puddingâ. Toen ik vroeg wat er mee bedoeld werd, was de uitleg: âhet zegt niets, maar kletst lekkerâ.
De Carrera hommage van Christopher WardâŠ
Daar zou ik graag meer van willen zien. Ik heb enige tijd geleden getwijfeld over deze, maar iets houdt mij tegen en ik weet niet goed wat. De wijzers?
Hallo DrWoetR,
Krijg regelmatig complimenten voor dit horloge. Mooie maat, 42 mm. En uitstekend Ronda uurwerk met batterijlevensduur van vijf jaar.
Laat zich moeilijk van zijn mooiste kant zien met mijn fotografie vaardighedenâŠ
Ik ken hem als âslaat als een lul in een bord papâ :>
Vraag me niet waarom⊠flipperitis/ruileritis vooral ookâŠ
Dus vandaag deze, sinds gisteren danâŠ
Gaaf dingâŠstaat je goed!
Een beetje een haat-liefde verhouding met mijn NA.
Het ene moment verafschuw ik hem, het andere moment vind ik hem gaaf.
Initiële idee was om eens een Datejust-achtig iets te proberen. Formaat is meer dan prima, model spreekt mij erg aan. Opgelegde indexen en logo, het kekke vergrootglaasje, blinde sluiting. Aan de specs ligt het niet.
Fout, maar goud.