Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Even een dagje afwisseling van mijn vaste Seiko, vandaag deze:

8 likes

Nog een dagje de Bulova,vanavond maar eens in de box zoeken naar de opvolger :grin:

16 likes

Zonnige avond gewenst allen.

15 likes

Maak er maar eens een mooie na rubriekje van :blush:

1 like

19 likes

:sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny:

Gr.Wander

21 likes

Ik heb deze al langer als een jaar :crazy_face::grin:

1 like

14 likes

Dan nog, doe maar alsof je hem pas net hebt :joy:
Zo’n horloge verdient een mooi verhaal :upside_down_face:

1 like

Ah zal eens kijken als ik die andere erbij heb :+1: …en veel info moet ik nog zoeken dan :thinking:

Jij koopt ze ook zo snel :rofl:
De meesten doen eerst vooronderzoek voordat ze zo’n horloge kopen :laughing:

1 like

27 likes

Ja…vooronderzoek heb ik dan al gedaan, dan is het vaak wachten of een model een keer ergens boven water komt en dan snel kijken of alles klopt en niet te veel beschadigd is bij mij ook wel belangrijk en dan grijjpen! :roll_eyes:

Maar je blijft toch nog altijd het risico houden of een horloge goed loopt of niet, of iets anders niet klopt…blijft vaak een gokje :roll_eyes:

1 like

Even een ordinaire crosspost

27 likes

Ik doe even met je mee…

…eergisteren een uurtje op ‘Massiv’ gehad, ik had eigenlijk gelijk weer Sinn in Erika! :rofl: :sunglasses:

11 likes

Prachtig

1 like

Het idee van Erika is dat de gesp aan de zijkant van je pols zit…

1 like

Ik draag hem zoals op deze foto:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/c/6/5c674d7bc9701e124bdd0d8a0c76c4978106a38f.jpg

Op de ene ‘hoek’ heb ik de gesp aan de andere kant de ring, onderkant van de pols de lus. Keurig in balans allemaal. Voelt het prettigst zo. :slight_smile:

10 likes

Lijkt me prima, zag ik op je eerste foto niet goed👍

1 like

Dat is weer eens wat anders dan de geijkte horloges. Strak hoor! :clap:

1 like