Middagwissel
@GMTplus1 dat is de bloque lunette; deze zet de bezel āvastā en voorkomt dat je per ongeluk aan de bezel draait als je avontuurlijke duiken aan het maken bent. De schroefkroon lichtjes uittrekken, dan kun je de bezel draaien.
Ben begonnen met MP maar daar toch een aantal keer een paar keer de boot inggegaan met horloges die niet goed lopen(van de 100% dan 5% niet okĆ© zeg maar) toch wel veel leuke en goedkope horloges daar vandaan gehaald maar dan toch toen de stap naar ebay gemaakt en dat bevalt mij heel goed. Ik bekijk de fotoās heel goed en lees de info aandachtig door( soms ook niet mogelijk vanwege slechte info) maar vintage blijft toch altijd een mijnenveld en je moet soms je verlies nemenā¦Maar de kick als het wel goed is blijf ik gaaf vinden
Feestje⦠Ik trakteer de Bulova op een zwarte nato. Staat misschien minder, draagt wel aangenaam met dit weer!
Dat is het punt voor mij ook een beetje. Ik heb nu net een vintage gekocht maar wel van een dealer met garantie. Hopelijk deze week binnen en ben heel benieuwd.
Lume is mooi
Mooi horloge!
@Proenski lijkt deze niet op die (kan even niet op het merk komen) van jou?
Edit: ik was even te snel. Zo op het oog wel maar dit is geen GMT en een pointer date. Maar toch heb ik het idee dat ze wel wat lijken. Beiden mooie exemplaren overigens.
Die kant wil ik ook meer opā¦laatst een Eterna gekocht bij een echte horlogemaker en dezelfde dag lag de rotor los, deze is gelijk gerepareerd zonder kosten
Voordeel met de handwinder is dat er geen rotor op zit dus dat probleem heb ik alvast niet
Maar zeker als het wat meer gaat kosten is het wel handig en ik wist niks van deze en zag hem gisteren staan en vandaag gekocht.
Gelukkig snel gekocht, straks was Geert Wilders je nog voor
Vond het wel een mooie suggestie voor Geert maar hij heeft pech. Hij komt aan mijn pols
En een mooi verhaal erbij, deze is NIET op de maan geweest
Ga deze steeds gaver vinden. Kan ook liggen aan jouw fotoās
Dank je wel! Ik ben er erg blij mee, vandaar dat āfotogespamāā¦