Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Tuesday! :blush:

37 likes

16 likes

Je gaat scheiden?

Goed plan. Maar nee… :joy:

Wij hebben een pleegkind en vandaag mochten we weer langs om te kijken hoe het nu verder moet met de kleine. Dit keer had de rechter de aanvraag van de hulpinstanties tenminste gelezen, dat was de vorige keer absoluut niet het geval. Het zijn soms net mensen, rechters…

10 likes

Succes!

2 likes

20 likes

27 likes

Aan het werk, dus de DJ :necktie:

33 likes

Dat is een serieus vette band. Waar heb je deze vandaan? Lijkt wat te “dik” voor de Speedy…:wink:

1 like

Nee toch… Vraag gewoon of je 'm mag overnemen :smile:

2 likes

Even af gedaan om de temperatuur hier op kantoor te meten. Op dagen als deze merk je dat topkoeling echt een te krap bemeten airco is…
Nu gaat het nog, vanmiddag wordt het zweten. :sweat_smile:

8 likes

Summertime, summertime, summertime…

21 likes

:smiley::+1:

36 likes

Het heeft wel wat dat blauw, maar denk dat ik 'm liever volledig zwart zie :thinking:
Hoe dan ook, can’t go wrong with a 65! :+1:

Timing :+1::ok_hand::beetle:

1 like

Lekker in de zee geweest! Was mn zonnebril kwijt na een duikje. Waterdichtheid getest tot 1 mtr diep :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

25 likes

Thanks, dat is een custum band van Combat straps uit Canada. En zeker niet te dik hoor, hoewel je in mijn mening misschien wel moet meenemen dat ik niet erg van de dunne flubbertjes op (moderne) horloges ben.
Beetje aan de prijs wel, maar zit perfect en echt goede kwaliteit. :+1:

!

9 likes

Aaron :sunglasses:
Daar heb ik ook een band van gehad (op de Panerai). Topkwaliteit. Bedankt voor het delen :+1:

1 like

Ik vind t top… maar hij is er dan ook pas een dag hè :wink:

Ik durf geen voorkeur uit te spreken… de Deauville is ook heerlijk :heart_eyes: @Klokkengek en @lance_explorer weten daar alles van :wink:
Mijn blauwe heeft bij mijn weten niemand hier , dus die zal vanaf nu geregeld voorbij komen op HF :large_blue_circle:

6 likes

Beetje rommelen met een triootje Defy’s :slight_smile:

18 likes