Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Laatste dag in Griekenland :sunglasses: :sweat_drops:

14 likes

Ligt echt aan de foto, maar nou heb ik ook echt dunne polsen, dat versterkt het nog eens.

1 like

Het is een 8926 dus die zijn niet zo lomp groot gelukkig

1 like

Snel gemaakt :slight_smile:

13 likes

14 likes

Prachtig! Die verdient een beetje polywatch :wink: Die band is cool
is die origineel?

1 like

Dank :slight_smile:
Polywatch is moeilijk, want deze hebben gehard mineraal, ik wou sowieso een factory original Zenith glas op de aankoop, nu even kijken of ik een netter exemplaar kan installeren voor day-to-day (en het origineel natuurlijk netjes aan de kant houden).

Band is zeker origineel, gay frùres ‘ladderband’, geweldige kwaliteit, in tegenstelling tot mijn twee andere heeft deze geen datumcode, zoals het hoort op latere ‘28 800’ productie.

9 likes

Heetste dag van de week, dus het moest iets lichts worden. Deze titanium van 99 gram met titanium band

11 likes

Zeer fraai. Ja, op gehard mineraalglas kun je lang polywatchen :joy: Klinkt als een goed plan, zolang je het origineel er maar bij bewaart (zoals je al zei).

1 like

Eigenlijk was een Explorer beter geweest tijdens deze fantastische wandeling in de Franse Alpen.

27 likes

9 likes

Op wat voor gaaf bandje heb je deze zitten? :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag de Hamilton Khaki Pilot :v:t2:

20 likes

8 likes

Nee, mijn horloges zijn gewoon echt zo mooi van der eigen :innocent:

Maar staat op standaard instelling. Wel, omdat ik in een flat woon, lichtinval van één kant en dat geeft vaak een mooi effect.

Na een zwoele dag om de pols even een sopje gegeven :+1:
(Klikken voor het scherpe resultaat😉)

24 likes

Goede morgen, kopje thee om warm te blijven, regen en koud hiero!!!

11 likes

6 likes

Hier gekocht.

1 like

8 likes