Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Zelfde band, andere end links. Mocht je in de verleiding komen om hem te bestellen, vergis je dan niet in de dikte van die Angus tov de kast van de SARB :+1:

13 likes

Ok maar voor het zover is zal ik eerst wel even met jouw contact opnemen :wink: bedankt voor de info tot zover :+1:t2::facepunch:t2:

1 like

10 likes

Bedankt! Vind het zelf ook een mooie combinatie. Staat verrassend goed.

Was dat die met OzewiezewozewiezewallaCrystallix?

1 like

En dit is de super jubilee of de angus?

1 like

Angus!

1 like

Ja, echt heel erg leuk. :slightly_smiling_face: In het Frans heet hij Ocatarinetabellatchixtchix. :laughing:

Asterix in Corsica

6 likes

16 likes

Hij blijft lekker :smiley:

Is de reset nog een beetje lief voor je geweest?

Dan ben ik blij dat ik de NL vertaling heb gelezen. :grinning:

1 like

In die tijd als tiener las ik ze ook gewoon in het Nederlands. Later heb ik o.a. ook deze in het Frans opnieuw gelezen en eerlijk gezegd was dat nog net iets leuker.:slightly_smiling_face:

1 like

Dat geloof ik direct. Ik kan me niet voorstellen dat je deze humor Ć¼berhaupt van 1 taal naar een andere kunt vertalen zonder dat e.e.a. sneuvelt. En Frans was nou eenmaal het origineel. Als mijn Frans goed genoeg was zou ik er een bestellen om eens te proberen.

1 like

Het zou inderdaad echt de moeite waard zijn. Ik vertelde net mijn vrouw dat we het hier over Asterix in Corsica hadden en die zocht dat Franse plaatje direct voor mij op. Ze ging meteen weer ā€˜in een deukā€™ van het lachen, alleen om de herinneringen die dit fragment oproept.:smile: Zij heeft deze strip op aanraden van mij ook in het Frans herlezen. Binnenkort gaan we weer naar Bretagne voor een paar weken en zullen we wel weer wat Franse uitgaven kopen en lezen. :slightly_smiling_face:

2 likes

Zeker!
Bij @inca onderhoud en een nieuw glaasje gekregen. En van paul van Zeeland te Velp nieuwe pakkingen en batterij

Weer ā€œals nieuwā€

Top klokkie. Nog steeds erg blij mee

1 like

Super om te horen zeg. Hij is het zeker waard!

18 likes

NAā€™s ā€¦een V2 had ik nog niet in de verzameling dus bij deze :blush: en het broertje van de Hisonic die ik al had nu erbij in de verzamelingā€¦ heel blij mee :blush:




17 likes

20 likes

Ordinaire Crosspost

10 likes