Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Na een paar weken de Phoibos, eindelijk weer eens iets anders :yum:.

Met de inkoopactie erg getwijfeld, nu toch de knoop maar doorgehakt :grinning:.

15 likes

12 likes

Net even geswitched… van de wavemaster naar de premier perpetual…

11 likes


Prettig weekend :love_you_gesture:

25 likes

Ik zei ook niet dat ik mijzelf tot die “sommigen” rekende :wink:

Bedankt dan maar weer :crazy_face::+1::joy:

1 like


…zelfs ‘het internet’ is klaar met die Marathon van je! Dat gestook de hele tijd. Oh wacht, je was met wat anders bezig. :rofl: :laughing:

Ja, we hebben geruild.
Enige wat ik wil veranderen is het glas. Dat vergrootglas vind ik geen porum (op een Seiko tenminste). Gewoon vlak saffier er in, en het originele glaasje bewaren voor de volgende eigenaar :joy:

1 like

Eindelijk heb ik er 1 :grin:

14 likes

Voor de bandenbennies, kwam het truukje tegen online en dacht; “dat kan ik ook, als niet beter”.

Ik heb er niks voor gesloopt. Alleen de sluiting van de perlon band verwijderd, maar die zat er gelooped tussengevouwen zonder lijm (Esprit perlon). Het zit goed strak wanneer de sluiting dicht zit, maar voor het gevoel pak ik straks nog wel even de secondelijm voor een paar drupjes aan één zijde :sunglasses:

16 likes

Top man!

Thanks, je band mag er ook wel wezen :wink:

1 like

Vind het juist wel tof dat vergrootglas. :smile:

1 like

Op bv een Datejust wel ja. Seiko moet zelf wat verzinnen.
Deze SKX heeft al genoeg hommage gehalte zonder het vergrootglas.
Maar een mooi horloge voor over 2 weken op het bounty strand :grinning:
Hopen dat ik Gassan Schiphol weer uit kan lopen, zonder “buitenkansjes” te moeten kopen. Bij mij nl bijna een dwang neurose.

2 likes

Gimme 5 :sunglasses:

11 likes

Hahaha, zien je NA wel weer voorbij komen :+1:t2:
Maak er een fijne vakantie van he! :sun_with_face::cocktail:

1 like

Echt mooi die Bulova!

1 like

Goede, niet die loep eraf slaan in ieder geval. Dat glaasje is los de helft waard van een gewone SKX vermoed ik, gezien het feit dat die alleen los geleverd kan worden door Seiko Thailand.

1 like

Prettig weekend!

32 likes

Morgen even de band op maat laten maken en een rubberen Breitling band scoren :grin::+1:

15 likes