Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Overigens kan ik je deze dan aanraden:

Deze heer heeft het aangedurft om bijna alle albums (behalve de laatste drie meen ik) ook in diverse talen naast elkaar te leggen en onder andere de woordgrappen(namen) aan te geven, maar ook de (ja echt) historische context boven tafel te krijgen.

Overigens, natuurlijk wel On topic blijven…

Mijn NA, waarbij ik moet zeggen dat ik de afwerking toch wel heel goed vindt:

25 likes

Heb er toch wat aan moeten wennen, maar draag deze sinds de vakantie vaker. Zou eigenlijk best 1 mm groter mogen zijn. Heb getwijfeld om de loep eraf te halen (nog steeds).

1 like

Ah mooi, het is wel een blijver dus.
Die loupe zou er makkelijk af moeten kunnen, ik dacht ook dat het mij zou storen maar ik vond het geen probleem. Ik denk dat als die er af is het ook even wennen is en of dat dan mooier is?

Bliiiiiinnnng, samen met @SwedishChef naar Amsterdam voor bier, borstjes en horloges. Niet per se in die volgorde

30 likes

ff je lensje poetsen

Vanavond weer terug in de box,eens kijken wat de volgende gaat worden :sunglasses:

11 likes

Met dank aan @Infernie vandaag geswitched naar de SARB065. Wat een klokje :heart_eyes:

23 likes

Bij serieuze interesse graag een pb :wink:

Bij thuiskomst na een week vakantie, waarbij ik slechts mijn g-shock had meegenomen, trof ik in de brievenbus tot mijn genoegen de nieuwe ‘made by @Ko-Banden’ pantoffels voor mijn gewaardeerde Omega Constellation aan. Dat is pas lekker thuiskomen!

(klik op de bovenste)

29 likes

Net binnen deze sbdc061

16 likes

Interessant! :slightly_smiling_face: Ik ken dat boek van Jaap Toorenaar niet. Ik zal het eens bestellen. Dank je voor de tip!:+1:

Die Oceanus is heel mooi. Ik wil er ook al een tijdje eentje hebben, precies in die uitvoering, maar mijn horlogebudget is helaas voorlopig op tot het einde van het jaar.:pensive:

17 likes

Mijn nieuwe aanwinst met de zonet op maat gemaakte band.

21 likes

23 likes

Fijn weekend allemaal !! :pray::four_leaf_clover:

9 likes

17 likes

Beiden lekker :coffee: :+1:

23 likes

Weekend watch

22 likes

Het leven is goed in het Brabantse land

20 likes