Dank je! Ben er wel happy mee tot nog toe en draag hem wel het meeste tot nog toe.
Dit is de 38mm en die maat is voor mij prima en verder een mooi afgewerkt horloge. Ik vind de stalen band prachtig maar wel wat minder comfortabel dan bijvoorbeeld een steinhart oyster.
Komt door de ratchet sluiting die op zich fantastisch is maar daardoor iets te lang voor mijn polsen. Zit bijna over de hele onderkant van mijn pols en dus wat minder comfortabel maar wel erg mooi en makkelijk te verstellen.
Dat vind ik zo een leuk horloge! Was van de week ook bij kijkvandaag maar die maat is te groot voor mij. Anders zou ik hem gekocht hebben. Superleuk ding om erbij te hebben.
De 300 is toch een quartz? Niet dat daar iets mis mee is verder en ook een mooie uitgave.
Ik zit nog te spinzen op de C65 vintage in 38mm op staal en ik moet steeds de verleiding weerstaan om hem niet nu voor het volle pond te kopen.
Overigens nog een tippie, kocht laatst een band en die was in euro’s ik meen 70 piek en ik kocht hem met PP in GBP en had hem een stuk goedkoper. Moet je wel eerst de hele meuk tot aan afrekenen met PP afronden en zie bij PP wat het je in euro’s kost. Gunstige koers wellicht maar probeer het sowieso de volgende aanschaf weer.
Een verrassingsfeest van mijn beste maat die 30 wordt, daar moet gewoon bling bij wat is er dan beter dan mooi glinsterend saffier, een keramische bezel en polished centerlinks die perfect passen bij de polished kast! De christopher ward c60 trident pro vintage!