Dank je …zo goed mogelijk bekeken, caseback klopt volgens geschiedenis op HF en de kroon is ook met de r gesigneerd en de verkoper liep er vorige week zaterdag zelf mee en nu weer en wilde hem nu wel verkopen( zaterdag niet)
Je moet de direct link van imgur plaatsen. (desktop site, ook op te vragen via je mobiel)
Haha, ik zie het!
Ik ben of te laat, of heeeeel vroeg😂
[URL=http://s1308.photobucket.com/user/josvoogt/media/20180813_161435_zpsjwbsjwvi.jpg.html]
[/URL]@Olly Bedankt. Ff kijken of het nu wel lukt.
Schiet mij maar lek. Allemaal vervormde foto’s.
Ohja, had de eerste post kunnen editten natuurlijk. Scheelt weer spam. Sorry🤗
Deze dus
Dat is een mooie buit
Mooie kastvorm vooral, deed me heel even denken aan dit haast vergeten raadselklokje van Roamer dat al jaren in de verdoemhoek ligt. Heb ook nog ergens wat kronen, en een kast van een oude chronograaf, maar niets zo mooi als deze strakke Stingray! Nog een klein beetje poetsen, de binnenbezel even laten positioneren en je hebt een dijk van een klok Nils!
Blijft een gaaf ding hoor deze springdrive
Huh…heb ik weer wat over het hoofd gezien
Ja vind ik ook…had nog een ander donkergrijs bandje liggen van 20mm waar ik geen horloge voor had en deze is toevallig 20mm…
Merci
Ik zie nu wat je bedoelt, er zitten rondjes(lijkt wel lume ) op de binnenbezel wat mij helemaal niet opgevallen was…scherp @domega
…het glaasje vond ik in eerste instantie heel netjes maar zag inderdaad later dat er nog wat doffe plekjes zaten…dat word poetsen
is lumen, absoluut! en die hoort ter hoogte van de markers te zitten… succes!
Ah toch … …Bedankt weer voor je insteek