Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Dank je :smiley: …zo goed mogelijk bekeken, caseback klopt volgens geschiedenis op HF en de kroon is ook met de r gesigneerd en de verkoper liep er vorige week zaterdag zelf mee en nu weer en wilde hem nu wel verkopen( zaterdag niet) :blush:

1 like

Je moet de direct link van imgur plaatsen. (desktop site, ook op te vragen via je mobiel)

1 like

Haha, ik zie het!:grin:
Ik ben of te laat, of heeeeel vroeg😂

1 like

19 likes

37 likes

[URL=http://s1308.photobucket.com/user/josvoogt/media/20180813_161435_zpsjwbsjwvi.jpg.html]

[/URL]
@Olly Bedankt. Ff kijken of het nu wel lukt.

4 likes

Sorry voor de spam maar ik probeer even welke link ik moet gebruiken voor het posten van foto’s.

7 likes

photo 20180813_161435_zpsjwbsjwvi.jpg

Schiet mij maar lek. Allemaal vervormde foto’s.
Ohja, had de eerste post kunnen editten natuurlijk. Scheelt weer spam. Sorry🤗

6 likes

Deze dus :wink:

2 likes

The hummer :grinning:

12 likes

29 likes

Dat is een mooie buit :+1:t2:

1 like

Mooie kastvorm vooral, deed me heel even denken aan dit haast vergeten raadselklokje van Roamer dat al jaren in de verdoemhoek ligt. Heb ook nog ergens wat kronen, en een kast van een oude chronograaf, maar niets zo mooi als deze strakke Stingray! Nog een klein beetje poetsen, de binnenbezel even laten positioneren en je hebt een dijk van een klok Nils!

7 likes

Blijft een prachtig horloge :heart_eyes:

21 likes

Blijft een gaaf ding hoor deze springdrive

1 like

Huh…heb ik weer wat over het hoofd gezien :roll_eyes::yum:

Ja vind ik ook…had nog een ander donkergrijs bandje liggen van 20mm waar ik geen horloge voor had en deze is toevallig 20mm… :yum:

13 likes

Merci :+1::yum:

Ik zie nu wat je bedoelt, er zitten rondjes(lijkt wel lume :thinking: ) op de binnenbezel wat mij helemaal niet opgevallen was…scherp @domega :+1: …het glaasje vond ik in eerste instantie heel netjes maar zag inderdaad later dat er nog wat doffe plekjes zaten…dat word poetsen :+1::yum:

1 like

is lumen, absoluut! en die hoort ter hoogte van de markers te zitten… succes!

1 like

Ah toch … …Bedankt weer voor je insteek :+1::ok_hand::smiley:

1 like