Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Real - Atl. M.? Dat wordt een kraker idd :ok_hand:

1 like

Cochem ben ik ook geweest! En Bernkastel-Kues, Traben-Trarbach, Zell am Mosel etc. St. Goar am Rein, mooie omgeving daar! :smile:

1 like

vandaag nog eens polstijd voor ‘the one that started it all’

Zal de collectie nooit verlaten. Heeft me er zelfs van weerhouden een sub te kopen eerder dit jaar. Maar dat was slechts een veldslag. Ik vrees dat de sub eind dit jaar de oorlog zal winnen. Maar ook al zijn ze gelijkaardig, de Hydroconquest zal altijd in de rotatie blijven. Herinnert me altijd aan de zenuwen bij het binnenstapen bij de juwelier, de domme vragen die ik er stelde en de 6 keer dat ik bijna struikelde tijdens de wandeling van de juwelier naar de bar. Het voetpad kon me toen gestolen worden, ogen strak op het horloge gericht…

15 likes

Schitterend toch door gedeelde hobby! Herkenbaar!

Ha dat was jij met die gele nummerplaat op de auto… :joy:

Was ik langs de Moezel aan het fietsen, kom ik langs een camping en ik dacht dat ik verkeerd gefietst was en in Nederland was terecht gekomen… :stuck_out_tongue_winking_eye: allemaal caravans en auto’s met gele nummerborden… die klitten echt samen als kwik… :sunglasses:

1 like

Fijne avond! :ok_hand:

21 likes

30 likes

Haha nee ik zat in een hotel :wink: daar waren geen andere Nederlanders :wink:

1 like

33 likes

Groeten
Rutger

19 likes

Mijn Seiko 5 SNKL23 :ok_hand:t2:
crosspost

22 likes

Mijn vintage Vostok Amphibia 470 en mijn makker zijn Corgeut

13 likes

Nog steeds om de pols…:heart_eyes:

22 likes

De Globemaster van @flowert heeft in ieder geval een perfect formaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Laatste foto voordat de Bulova weer de box in gaat :slightly_frowning_face:

14 likes

Wat is dat…….???

Spot on, wow!

1 like

Thanks for asking :wink:

My first einzeiger! Erg grappig, gebolde wijzerplaat, enorm gebold plexi, 40 mm, met een handwindertje uit Minsk erin.

Ik zag deze op het “wat dragen we vandaag” bij onze oosterburen en vond hem meteen superleuk.

Wat foto’s van Julian Kampmann van poljot 24.de

24 likes

Die is inderdaad leuk; straalt plezier uit!!!
Mooi horloge voor de verzameling!!!:gift:

1 like

Geinige Seiko Quartz!

29 likes