Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Heb hem even op leer gezet. Ook wel leuk :heart_eyes:.

30 likes

Ga ik doen!

Deze nog eens wat daglicht laten zien :blush:

28 likes

Sexy plexi :sunglasses:

28 likes

Net binnen en direct aan de pols. De Hamilton Jazzmaster Viewmatic. Heel mooi afgewerkt horloge met prachtige guilloche wijzerplaat. :slightly_smiling_face: Gekocht bij Juwelier Bouman in Culemborg. Altijd prettig zaken doen en deze keer ook een Hamilton backpack cadeau gekregen. :+1::sunglasses:

36 likes

Mooi die dial! :slight_smile:

1 like

Heb er gelijk werk van gemaakt. Komt ie:


Met betrekking tot formaat zijn de verschillen klein. De seiko lijkt wat kleiner te dragen door de andere kastvorm. Verschillen zijn er zat. Overeenkomsten ook. Wat ik wel kan zeggen over deze twee: allebei zijn ze geweldig. De Seiko is gelijkwaardig aan de sub qua “feel”. De bezel draait net zo lekker. De kast is zeker zo mooi gepolijst. De band van de sub is masief, dus beter en heeft glidelock. De Seiko is exclusiever en is lekker “low on the radar”. Ook de lume van de seiko is beter. De ceramische bezel van de sub vind ik mooier, maar de Seiko is vintage-geinspireerd, dus daar hoort geen ceramische bezel bij. Beide lopen super op tijd, de sub =2 sec, de Seiko +5 per dag. Allebei zijn ze geweldig! Ik zal nog wel eens een uitgebreider verslag van beide naast elkaar doen.

26 likes

23 likes

En je leeft nog steeds? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat moet ik nou van die NATO vinden. Ik moest denken aan hoe @Fate_Amenable_To_Change het zou zeggen, ‘‘huppelepup in Himmel’’, of zo, maar dan met een Russisch accent en terwijl ik een appel schil, onderwijl grimmig voor mij uit starend.

2 likes

Blijf hem mooi vinden die jazzmaster :+1:
Vah harte met deze beauty!

1 like

Dank je wel! :blush:

1 like

Hahaha… ze wist van deze af…:sweat_smile::+1::joy:

1 like

Nog steeds niet 100% over de Jubilee… de Super Oyster trekt me ook nog steeds.

5 likes

Ziet er strak doch klassiek uit :sunglasses:

1 like

Bier-proof.

Ik heb de eerste sixpack al op en ben nog niet binnen. Een meisje rijdt het laatste stuk met de camper :smile: Ik vind het doodeng.

4 likes

10 likes

15 likes

“Mein Darwin im Himmel, wat slecht”, bedoel je? :slight_smile: Ik ben blij dat ik zojuist m’n eigen fluted-zoektocht heb kunnen beëindigen, want die Super Seville komt nooit meer terug zoals ie ooit was. :thinking:

En nee, mijn fluitje komt niet op een Nederwiet-NATO terecht.

2 likes

Leuk! Vandaag nog over zitten praten, over dat model. Veel plezier er mee!

1 like