Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Maar de bezel is weer het vergeten kindje van de rekening!

Lijkt misschien wat groter dan die is maar “t is gelukkig nog een oude Invicta, dus ik kan mijn jas gewoon aan

10 likes

Met ballen??? :yum:

dank je - nog even en het is bijna mijn enige nog :wink:

1 like

41 likes

Ah…jij hebt vast nog ergens een vergeten doosje staan :wink::yum:

Die wisselt wat minder makkelijk, al is de roze keramische bezel in bestelling hoor… :nerd_face::wink:

Deze is echt prachtig zeker op deze band :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

19 likes

Gisteren Oom geworden van een neefje :blush: …vandaag op bezoek om een soort taart te brengen :sweat_smile: (mijn vrouw voelde zich Creabea vandaag :roll_eyes: )

25 likes

Yep, rundergehakt, peper, zout en nootmuskaat.

2 likes

Heb het mooie clowntje om de pols :clown_face:

8 likes

Ome @louis doelt denk ik op je niet op nul staande bezel :wink:

Heb je nu alles al opgezopen? :joy::joy::joy:

1 like

Haha natuurlijk niet, maar ik wil het niet meer. Bah

1 like

Handwinder/Geen datum. Hou ik van. Opwinden, gelijk zetten en gaan. Ik heb er twee. Nu deze aan de pols.

13 likes

18 likes

Als je het zo zegt verdien je de rest van het weekend voor straf Verse muntthee

1 like

Dat slootwater, excuus. Ik zit al aan de achtste Barcardi-cola ondertussen.

En ik drink geen thee, om dezelfde reden dat ik ook geen tampons nodig heb in mijn dagelijkse leven :zipper_mouth_face:

4 likes

Ach welnee, de meeste horloges gaan toch naar de kringloop Nils :innocent: Want voor die paar euro die er nu nog geboden worden door Ā“nextgenĀ“ verzamelaars is het de energie niet waard om te adverteren…Ik vond het kopen altijd al leuker, maar dan toch zonder al dat geflipper om vooral veel km in diameter te maken. Fijne avond nog!

1 like