Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Heel verstandig dat hij niet mee mocht…
Een gouden kies is - net als een niet compleet gebit - not done.

1 like

Net gepast op Schiphol…super mooi in het blauw, maar is ie net iets te groot of precies goed? Ik neig steeds meer naar het laatste :wink:

18 likes

Met vertraging en de CW terug naar huis. De rest van rij 1 draagt een Sub, dus ik blijf dromen

12 likes

Hij is prachtig! Ik neig naar iets te groot maar dat is toch heel persoonlijk? Als jij hem precies goed vindt dan is hij voor jou gemaakt!

1 like

Toch niet van een sub als jij de enige bent die er geen heeft? Droom over iets anders denk ik dan. :wink:

Nee joh, een Old Navitimer, veel nuttiger in de lucht :sunglasses:

1 like

Prachtige combinatie, die mooie Oris op de Hirsch!

1 like

Mooie NA die Seiko duiker, veel plezier er mee!

1 like

Mooi klein balletje… :wink:

Vandaag even snel een quartz en had deze al een tijdje niet meer gedragen:

11 likes

Maakt Tudor nou opeens horloges in 48 mm ø? :thinking:

Nog even genieten van de Cosmic, alvorens iemand hem oppikt uit het blauwe gedeelte :slight_smile:

15 likes

Naast de NA de Sinn in de roulatie!

20 likes

14 likes

Alpinist groen op Hirsch groen. Ik ben er nog niet uit.

16 likes

I like it! Linkje naar de strap toevallig? :smile:

16 likes

Het blijft me verbazen wat ze voor die paar tientjes aan kwaliteit kunnen bewerkstelligen.

1 like

Véél te groot in mijn ogen. In de orde van 5mm+.

1 like

Het is een Hirsch Terra maar het viel me op dat Hirsch tijdens de productie verschillende uitvoeringen heeft gemaakt mbt kleur stiksel en gaatjes.

http://hirsch.nl/producten/terra-252.php

1 like

Nog even geduld hebben op hem een ganse dag comfortabel om de pols te dragen tot het extra schakeltje er is, maar kan het toch niet laten dagelijks deze schoonheid even om de pols te doen :sunglasses::love_you_gesture:

32 likes