Wat dragen wij vandaag? Deel IX

7 likes

11 likes

Ik zou zeggen geniet ervan, over een paar weken regent het alleen maar en is het koud en winderig en dan loopt heel Nederland weer te klagen dat het te koud is😜

3 likes

Not me. Je suis Fries. :ok_hand:

3 likes

21 likes

22 likes

:joy: maar eigenlijk is het nooit te warm voor een horloge. :crazy_face::ok_hand:t2:

2 likes

Excuses voor de beroerde foto, heb het glas van mijn camera lens kapot gemaakt (per ongeluk en een nieuwe is onderweg).

Eindelijk springbars binnen gekregen van Crafterblue!! Ze stuurden voor niets een setje op :grin:.

9 likes

Een vriendin met haar fietsmaatje (zijn met fiets dus) zijn er nu na een 2 1/2 maand Ecuador.

Aanvallen van honden incl beet, beroofd van het eea en lawaaierig volk dat met niemand rekening houdt. En overal afval en armoe troef. Het andere Ecuador/Peru wsl.

Ze steken binnenkort over naar Nieuw-Zeeland omdat het zo tegenvalt…

2 likes

Of model in het spookhuis :wink:

Beater in koel Wales

3

14 likes

Mido Belluna gmt

16 likes

15 likes

Dat zijn geen fijne verhalen.

Edit: wij reizen nu ā€˜lui’ dus alles is geregeld. Maar ik kan mij voorstellen Europeanen op een fiets, makkelijk doelwit!!

Blijft een prachtig horloge :heart_eyes:

11 likes

Swimmingpool proof. :smiley:

24 likes

30 likes

Avondswitch

:smiley::+1:

34 likes

Onverantwoord zelfs, en daar heb ik ze voor gewaarschuwd! Moet je die waarschuwingen zien op de site van ministerie buza, heb hun dat eerder ook laten weten. Ach eigenwijs enzo :triumph:

1 like

Laatste dag de 5 Sports :grinning:

10 likes