Elke dag is Seiko dagā¦
Dat is een vroeg exemplaar! ā69 of ā70?
Geen idee hoe oud eerlijk gezegd, ik vond hem gewoon zo aardig bij de anderen passen. Heerlijke chronograafjes in die 6139 serie, alleen jammer dat er zo ontzettend veel in gerotzooid is en werd.
Na jaren begon ik er achter te komen dat bijvoorbeeld de tachyringen niet altijd op scherp staan omdat er ooit ringen werden verwisseld. Zelfde met de draaibare inner bezel, wel in horloges te vinden maar niet altijd functioneel⦠Tot je dan ergens leest dat vaak de aandrijving m.a.w. de specifieke kroon ontbreekt etc. Ik heb ze altijd met enthousiasme “verzameld“ maar dat er zo veel missers in omloop zijn maakt het wel veel minder leuk. Misschien wel een aardig topic voor een van de experts hier op het forum?
Erg mooi exemplaar deze
Even het nummer op de caseback kijkenā¦
Maar die 6139 varianten zijn bijna allemaal geweldig inderdaad en wat beter te betalen dan de 6138 chronoās gelukkig
Dank je KK, mijn lens is een beetje vuil dat scheelt gelukkig
En ook zo heerlijk veel varianten van die 6139 - daar kan zelfs omega nog wat van opsteken
Met dank een een zeer gewaardeerde mede forummer, met plezier deze NA om mān pols, Oyasumi mināna.
Vrijdag alweer. Dus eerst even het bedrijfswagenpark wassen.
Vaste prik voor de vrijdag ochtend.
Werkse alle