Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Shu shu Shimano.

Ik wist dat je weer een keer terug zou gaan naar een GS.

1 like

Ik ben eigenlijk ‘mordicus’ tegen quartz, ik heb een haat/liefde verhouding met mijn Seiko Ceasar parelstraald met saffier Kinetic, mooi om te zien, maar vanwege de hybride quartz…:expressionless:

Daarentegen vind ik mijn Ecozilla met Suppa adapters met leren band echt geweldig ondanks dat het quartz is, die is helemaal in balans, echt de enige quartz voor mij waarbij dit is😎

Genesis

10 likes

18 likes

Nieuw hier, leuk forum! Als voorstel rondje maar even mijn horloge van vandaag; de traveltec :slight_smile:.

8 likes

Instruments for professionals

19 likes

Bulova Precisisonist. Kwam licht gebruikt uit de UK met een kapotte, d.w.z. ontbrekende beugel op de “deployant” Een Chinese vervanging die na 3 weken binnenkwam, was ècht te goedkoop, had geen snelsluiting en binnen de kortste keren viel het ding uit elkaar. Heb er maar zo lang een gesp van een gewoon bandje opgelet, is eigenlijk nog steeds het makkelijkste…

7 likes

Ik hoop voor jou en vele andere daar aanwezig een droge race. Maar voor de thuisblijvers een regen race. Have fun.

1 like

20 likes

De boldr. Komt al wat patina op

9 likes

En zeer verslavend, welkom!

Thanks! Ben er alleen vandaag, weekend is hier laatste jaren gekkenhuis… thuis voor de buis vind ik dan fijner. Dan krijg ik ook nog iets van de race mee. :slight_smile:

2 likes

Bulova super seville

30 likes

Gave plaat, scherpe kast. Uit Korea?

Vandaag voor het laatst om de pols, daarna gaat hij naar een nieuw thuis.
De Ancre Valjoux 7733 met Panda dial…

10 likes

14 likes

Middagwissel, omdat het kan :v:t2:

25 likes

Casual friday met de Squale:

19 likes

This is my life now, interieurbouwer da Vinci, at your service. Ik mocht wat aanpassingen aan mijn kantoor doen en dat gaan we dan ook lekker zelf doen :sunglasses:

16 likes

Nee, Frankrijk. Kast en plaat zien er leuke uit idd. kroon is lig wel vervangen.

2 likes

Je hebt een Rolex nu Han, gedraag je er naar. Ik heb de tekst dus even aangepast voor je.

6 likes