Shu shu Shimano.
Ik wist dat je weer een keer terug zou gaan naar een GS.
Shu shu Shimano.
Ik wist dat je weer een keer terug zou gaan naar een GS.
Ik ben eigenlijk âmordicusâ tegen quartz, ik heb een haat/liefde verhouding met mijn Seiko Ceasar parelstraald met saffier Kinetic, mooi om te zien, maar vanwege de hybride quartzâŚ
Daarentegen vind ik mijn Ecozilla met Suppa adapters met leren band echt geweldig ondanks dat het quartz is, die is helemaal in balans, echt de enige quartz voor mij waarbij dit isđ
Genesis
Bulova Precisisonist. Kwam licht gebruikt uit de UK met een kapotte, d.w.z. ontbrekende beugel op de âdeployantâ Een Chinese vervanging die na 3 weken binnenkwam, was ècht te goedkoop, had geen snelsluiting en binnen de kortste keren viel het ding uit elkaar. Heb er maar zo lang een gesp van een gewoon bandje opgelet, is eigenlijk nog steeds het makkelijksteâŚ
Ik hoop voor jou en vele andere daar aanwezig een droge race. Maar voor de thuisblijvers een regen race. Have fun.
En zeer verslavend, welkom!
Thanks! Ben er alleen vandaag, weekend is hier laatste jaren gekkenhuis⌠thuis voor de buis vind ik dan fijner. Dan krijg ik ook nog iets van de race mee.
Gave plaat, scherpe kast. Uit Korea?
Vandaag voor het laatst om de pols, daarna gaat hij naar een nieuw thuis.
De Ancre Valjoux 7733 met Panda dialâŚ
This is my life now, interieurbouwer da Vinci, at your service. Ik mocht wat aanpassingen aan mijn kantoor doen en dat gaan we dan ook lekker zelf doen
Nee, Frankrijk. Kast en plaat zien er leuke uit idd. kroon is lig wel vervangen.
Je hebt een Rolex nu Han, gedraag je er naar. Ik heb de tekst dus even aangepast voor je.