Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Werkoverleg!

11 likes

90’s seastar met 7750 vandaag, was m’n eerste Tissot. :sunglasses:

11 likes

Hey H47, gaaf ding: wat is het voor één?! Een Benrus, mkII?! Automaat of quartz?

10 likes

Wees er zuinig op: Kemmner zou niet meer bestaan

De Eco-Drive mag mee naar de repetitie :slight_smile:

16 likes

Binnen een dag alweer zuinig op de stalen band. :roll_eyes:

26 likes

Supergaaf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Thanks, was vroegah eentje die mede schuldig was voor het virus. Uiteraard destijds geflipperd en sinds een paar weken weer terug in de collectie, de enige vintage overigens tussen al t duikgeweld :wink:

1 like

Mooi hoor. Goed dat je hem weer hebt weten te bemachtigen :ok_hand:. Welk typenr. heeft dit horloge?

Thuiskomen van het werk en je NA zien, zalig toch

20 likes

Top je hebt hem al ontvangen. Veel plezier ermee

2 likes

Dit is een tissot t12 navigator, heb hem nog niet open gemaakt om het serienummer te kunnen zien maar vermoed 926xxxx wat zou betekenen ca.1967. Het caliber is een 798 (Amerikaans model) of 788 (Europees model) beide kalibers werden enkel gemaakt in de periode 1966-1972.

2 likes

Dat is nog eens een antwoord :wink:. Bedankt.
Wordt aan mijn lijst toegevoegd :sunglasses:

1 like

Mijn nieuwe aankoop van vanmorgen natuurlijk! Kan er geen genoeg van krijgen!

30 likes

Vandaag beetje zelfbedrog met de zomertemperaturen die deze Topcom aan de rechterpols meende te meten

En dan komt die aangekondigde herfstbui van vanavond meedelen dat ik ÂŽm toch snel eens moet ijken :wink:

6 likes

Lets take a cocktail!

20 likes

Mooie ding zeg. Waar is je jubilee band?

Ben je al aan het genieten van je weekend? Of ben je nog steeds bezig met het in elkaar zetten van een extra bureautje? Meneertje Han “interieurbouwer” Davinci :thinking:

1 like

Die van Watchgecko ligt even in het doosje. De Squale sluiting is 20mm, die jubilee tapered naar 16mm. Het begint me te storen dat hij merkloos is.

Uiteraard, ik lig hier warm tegen een krullenbol aan languit op de bank. Dit wordt mijn eerste weekend zonder alcohol sinds
 ik weet het niet. Ik voel me al een beter persoon.

Nee. Alles is klaar, alles is nieuw en ik ben bij het raam gaan zitten omdat ik deze zomer alle langsfietsende vrouwen in korte rokjes slecht kon zien. Nu niet meer :sunglasses:

12 likes

Fijn weekend!

16 likes