Ja erg mooi horloge, geniet ervan! Ik ga even op verder onderzoek haha
Gebruik hem met name als āinval horlogeā. Wanneer ik mijn collectie weer eens heb heb verkocht en toch een horloge wil Dragen. eigenlijk veel te zonde want het is een mooi horloge.
Vandaag de budgetvriendelijke toer opgegaan.
Met overdag een simpele Komandirskie op blauwe band en nu de Komandirskie op bruin leder.
Zowaar 2 handopwinders met een geschatte straatwaarde van 25 Euro per stuk! En dat met in-house movement, domed plexiglass en als het meevalt en het blijft niet al te lang donker, nog gratis een zachte lume ook!
Ik meen het echt als Ik zeg, dat Ik ze fantastiche value for money vind
Thatās a fine piece of kit, you have there, sir!
Tag / Heuer Carrera vind Ik subliem
En als je er een horloge naast hebt is hij ideaal om drankjes op te serveren!
Ja hij is wel groot inderdaad.
1 van de redenen dat ik hem vrijwel nooit draag.
Haha ik begon even aan mezelf te twijfelen Nils⦠Had bijna dezelfde een tijdje geleden te koop maar weer teruggetrokkenā¦
OK het logo, dil structuur & bandje klopte ook al niet natuurlijk, maar toch heel dichtbij elkaar vind ik
Je dacht dat je hem aan mij had verkocht?
Nee deze heeft strepen op de wijzerplaat en die van jou is toch linnen ofzo? Edit: lijkt wel rijstpapier
Mijn bandje kan er af en die van jou is vast gelast toch?
Lijken zeker wat op elkaar
Sorry, maar ik zou het er gauw afhalen!
klopt, klopt, klopt, klopt, klopt - en ook de nrs op de dial wijken af
Hahaha ā¦Ah ja die van jou ben ik nog nergens tegengekomen met zoān wijzerplaat
⦠Is de gelaste band eigenlijk ook origineel Citizen?
Hallo Nils, natuurlijk!!! Dan weet je dus nog steeds niet hoe zeer ik originele of periode-juiste banden als de superbonus beschouw!!
Dat geld ook voor mij ā¦is alleen niet altijd mogelijk, dan maar een mooie leren bandje
Heb je die nog eind Sep? Gefeliciteerd!
Is dat die van het forum? Leuk prijsje anders