Wat dragen wij vandaag? Deel IX

En nog maar een foto. Wijzerplaat komt niet mooi uit. Is namelijk lichtgrijs bij deze uitvoering van 1000 stuks.

19 likes

Mogu…

18 likes

Gr. Marc

20 likes

24 likes

Van de Oriënt sun and moon naar iets anders met een zon en maan, de Raketa Copernic.

14 likes

Ik was met @willemC aan het appen en hij gaat dit weekend zijn Hulk ophalen nadat hij eergisteren het idee in zijn hoofd kreeg. Hij zei dat hij weinig zin had om in zijn eentje zo’n taffeseind Friesland in te rijden. Dat snap ik, ik heb nog trauma’s van al dat groen en die klauwverzorgingsklinieken aan de kant van de weg.:sunglasses:

“Willem, ik rij wel mee. Dan meeten we in Zwolle”.

Maar dan kunnen we samen geen biertjes drinken later in verband met rijden

“Dan gaan we met het OV?”

Dan moeten we op zaterdag het OV in richting the middle of nowhere

Hmm

Airbnb dan maar doen? :sunglasses:

Sidenote: Ik heb Willem nog nooit in het echt gezien en nu gaan we samen lekker knus in een blokhut :sunglasses: Hahaha veeg mij maar op, ik werd lachend wakker vandaag :joy:

Maargoed, zijn er nog leuke HF’ers die zaterdagavond in het centrum van Zwolle biertje komen doen? Wanneer je boven de 40 bent, graag enig bewijs van hipheid aanleveren :v:

27 likes

23 likes

Tijd voor… :coffee:

17 likes

Vintage vandaag

22 likes

Ja :pensive:

Wannabe :shushing_face:

Helaas, FCT speelt tegen Top Oss :crossed_fingers:t2:

1 like

Dagje deskdiven met de vintage chrono. Liever met een leren strap dan met een stalen bracelet. :sunglasses:

32 likes

:joy:

Ik lach wel, maar het is om van te huilen.

3 likes

17 likes

19 likes

Ga je vreemd. Ha ha. Mooi horloge

1 like

Deze al bijna een week…

5 likes

Vandaag de nieuwe aanwinst op de bijgeleverde Tudor NATO gemikt, om te proberen.

29 likes

25 likes

Ho ho, zo makkelijk kom je er niet van af.

Ik wil die foto OP je werk zien, en niet als je in de kelder zonder het licht aan!

Even je best doen :wink:

1 like

33 likes