Vandaag even naar de US Embassy, voor verlenging/vernieuwing van mijn vrouw’s US passport, dus wilde een beetje net horloge om.
Euh…, blij met deze schoonheid
Nog even ´n stukje fietsen in de regen dus de klassieke Arctos vanmiddag maar even gewisseld voor deze meer waterbestendige Herzfeld.
Nu net terug en wow die loopt behoorlijk nauwkeurig zeg voor zo´n oudje …dan toch maar weer houden?!
Die zie je hier helaas niet veel, die struisvogel band staat 'm goed! Een night & day staat hier hoog op de wishlist.
Was het wachten zeker waard, geen naheffing gehad? Veel plezier ermee en niet te lang wachten met dat NA-topic .
is die revieuw op alie van u,specs zijn geinig.
enig idee wat voor automaat erin zit
Zeker goede specificaties, maar een review heb ik niet geschreven…
Welk uurwerk er in zit weet ik niet, het lijkt wel een unidirectional rotor, die spint er aardig op los.
Helaas is de Flashsale over en zijn ze volgens mij uitverkocht, nu kosten ze bijna het dubbele…
Nog een paar foto’s (kunstlicht, en met de telefoon), waarbij eentje van de achterzijde, ik heb hem op een 20mm Hirsh Duke gezet, niet onaardig om te zien volgens mij.
Waarom heb je dat dan niet gedaan? je kunt dit bakbeest moeilijk een “net” horloge noemen, wel een topper natuurlijk.
thanks voor je reactie,ziet er niet verkeerd uit.
Haha wat een drama
Het was zeker het wachten waard! Ondanks de argressieve case valt hij wat minder op dan de Shogun. Het lage gewicht en een kleinere diameter isbde oorzaak denk ik… de band verdiend nog wat werk, maar ach we hebben de tijd.
Over de naheffing spreek ik liever niet