@anon50762135EV toe even, wil je even wat over mijn hemd zeggen zodat het lijkt alsof ik dit niet geanticipeerd heb?
Bij voorbaat dank.
@anon50762135EV toe even, wil je even wat over mijn hemd zeggen zodat het lijkt alsof ik dit niet geanticipeerd heb?
Bij voorbaat dank.
Dank
Die linker is nog best cool… #match
Ik ga wel een keer met je winkelen. Komt goed.
Haha ik wil niet dat je met mij winkelt. Straks zie ik eruit zoals jij
Ik heb een ijzersterke reputatie op het gebied van personal shopping. Zo zocht de vrouw van @Fate_Amenable_To_Change al maanden een mooie spijkerbroek. De tweede zaak - in Arnhem uiteraard - die we binnen liepen (G-star winkel) was het raak. Bam. Tranen van blijdschap en een knuffel die ik mij nog lang zal heugen.
Dus kom maar door. En - je wilt toch je eigen stijltje, ik weet het - we kunnen best even bij America Today, Primark en de Lonsdale winkel naar binnen. Ik ben bereid om buiten mijn gebaande paden te lopen, echt.
Later als je een volwassen man bent kunnen we altijd nog naar de serieuze winkels.
Voor nu mag je je gewoon blijven gedragen en kleden alsof je 17 bent. Daar is niets op tegen.
Ah, nog zo iemand met een theedoek als overhemd. Ik dacht dat die trend al een tijdje voorbij was. Maar wellicht is het weer in, @tompj kom er eens in. Jij weet dit soort dingen beter dan ik.
Fuck off, dat is voor Shownieuws-publiek
Maar oké, ik ga wel een keer mee. Gewoon jasjes en overhemden dan. Ik blijf wel sneakers dragen
Hahaha, terwijl je deze reactie zat te typen had ik nog even dit er onder gezet:
Ps je bent dus best voorspelbaar!
Goede zelfkennis heb je. Doe zo’n hemd dan niet aan zou je zeggen.
En jij reageert op jezelf.
Oeps, op mijzelf? Dat is dan weer een tikje dom!
Sjips, nou heb ik ‘het moment’ gemist…
Overigens ben ik helemaal van de ruitjes en of het een trend is?! Ik heb geen flauw idee. Vind ik ook niet zo heel erg belangrijk eerlijk gezegd. Als 't mij smaaktechnisch een beetje past vind ik het prima.
Ah joh, je moet ook niet teveel naar Stylo Dan and the Doobie Brothers luisteren hè.
Een hemd aan is beter dan geen hemd aan
Ook weer zo.
Stylo Dan? Ik ken wel Steely Dan…
Waar is je hemd?