Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Seiko Alpinist on handmade french leather and genuine Tag Heuer clasp :mountain:

20 likes

Latertje vandaag met de Dynamic…:sweat_smile:

15 likes

Met 2 borstzakjes, een zgn. militair model in…legergroen… :smile:

2 likes

Colareb Roma op de Movember gegooid. Best tevreden mee…

33 likes

7 likes

37 likes

Prachtig die dynamic! Als je ‘m ooit weg doet… :wink:

:point_right:t4: Bieden vanaf €1000 :innocent:

:rofl: daar zit wat teveel emotionele waarde bij vrees ik. Maar… terecht! :wink:

1 like

:rofl:

Ruitjes zijn casual, maar ik vind ze zeker in de herfst en winter erg goed kunnen. Zeker in combinatie met effen jasjes en wat discretere andere kledingstukken.

Ik zou niet snel meer een ruit bij een pak dragen, maar met het hemd van @HanDavinci was gewoon weinig mis. Laatst in Deventer liep hij er meer dan stijlvol bij, ik zou 'm bijna doen. :slight_smile:

3 likes

Jij doet iedereen die zich enigszins heeft aangekleed en een soort van fris ruikt. Oale Franse boer. :joy:

2 likes

12 likes

Kijk @anon50762135EV en @Fate_Amenable_To_Change

Dit is nou een schoolvoorbeeld van… hoe het niet moet. Zo’n knoepert van een duiker bij een tweedelig, pwoahhh Coen, wat doe je met ons?

Maargoed, ik liep er vandaag bij als een exploitant die kamers per uur verhuurt te hartje Reeperbahn in Hamburg, dus daar mogen jullie ook even om lachen :upside_down_face:

Zie je mijn voetje?

It’s called “strike a pose” baby :sunglasses:

23 likes

Whahaha! :joy:

1 like

Als je er een waistcoat bij aan doet en een flatcap op zet ben je net @Fate_Amenable_To_Change. :upside_down_face:

Minus de Taliban baard dan. Die heeft ie niet. Die heb jij dan weer. :sunglasses:

5 likes

Inderdaad ik stel mij zo’n types ook altijd voor met goudkleurige (of tweekleurige) Rolex horloges…

2 likes

Heerlijk :ok_hand:

2 likes

Tweekleurige voor de beginners die zich nog geen volgouden kunnen permitteren omdat ze louter verlopen Roemeense oude taarten aan het werk hebben.

3 likes

Zo zie je maar wie z’n wereld kent :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like