Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Goedemorgen,

26 likes

Een mooie sportieve verschijning die DS Rookie van Certina :+1::clap::+1:

1 like

25 likes

Beauty! :ok_hand:t2:

1 like

18 likes

Omdat je toch nog iets meer neigt naar een Rolex ipv een Speedy.

Hij staat je goed. Je kan hem beter hebben dan 80% van de Speedy dragers hier op het forum mbt het formaat :+1:

2 likes

28 likes

Merci Beacoup!

Deze?

Al moet ik eerlijk zeggen dat een mooie DJ wel iets heeft. Geen gouden of Bi-colour, maar zo rustig mogelijk.
Afgelopen week in het Hilton Munchen airport gezeten en daar veel mooie horloges voorbij zine komen.
Van DJ’s via Speedmasters tot een PP Nautilus.
En ik vind de modellen waar je 2x moet kijken of het een … is toch wel mijn voorkeur hebben.

Maarja, Speedy staat al een tijdje op m’n wishlist. en is gewoon iets betaalbaarder dan een Rolex.

10 likes

Die is wel gaaf :ok_hand:

Ik vind de 116000 met Grape wijzerplaat ook top.

Maar ik begrijp dat die kleur niet voor iedereen gemaakt is. En die lugs niet voor mij. Een 114270 heeft hetzelfde uurwerk. Daar moet die wijzerplaat in :smile:

14 likes

nu de titanium aquis

vanmiddag de titanium Meistertaucher

19 likes

26 likes

Dankjewel, nog steeds erg blij mee :star_struck:

En met dank aan @Triplock voor het bedenken, @ThaPapper voor het bouwen en @Wezel voor het verkopen :grin:

4 likes

Als je niet meer zo blij bent meteen laten weten aub, ik mis hem :astonished::innocent::grimacing:

1 like

Oeh, die is wel mooi. De indices staan ook mooi!
De rhodium wijzerplaat vind ik ook wel erg mooi.

2 likes

:man_facepalming:

Wellicht de mooiste Oris die ik gezien heb :ok_hand::eyes:

1 like

Wellicht de mooiste Oris die ik gezien heb :ok_hand::eyes:

1 like

Vandaag mijn enigst overgebleven vintage: Caravelle (by Bulova ®) :wink: Heeft een A Schild uurwerk aan boord. Datum verstelling moet gewoon dóórdraaien wat makkelijk was, hij stond stil op woensdag en de datum verstelling is het drukken op de kroon, dus ik was snel klaar voor actie! (Foto duidelijk niet van vandaag)

17 likes

Geweldig mooi 5je zeg. Het grootste nadeel aan deze dingen vind ik de day/date naast elkaar. Weg symmetrie. Maar dit is een hele elegante oplossing. De kast is ook prachtig. Is de band geïntegreerd?

1 like

mooi!

1 like