Wat dragen wij vandaag? Deel IX

heb een nieuwe smartphone nodig voor betere foto’s. Zit nog steeds met een oneplus one. Maar dat geld daaraan uitgeven is niet rationeel, wel n+1 horloges :stuck_out_tongue:

8 likes

Laat ik nou ook iets tegen de jeuk hebben :crazy_face:

2 likes

14 likes

14 likes

Nieuwe upgrade?

2 likes

Je bedoelt mijn L’Oréal crèmepjes? Nee, dat is gewoon omdat ik het waard ben.

2 likes

Smeer je dat ook in je (neck)beard?

1 like

Doelde meer op die Zwitsal doekjes🤔

1 like

Please Dennis. Niet zo tegen mij doen terwijl je overhemden met korte mouw draagt :sunglasses:

Dat is een zeepblokje. Maar als je vraagt of ik ook Zwitsal doekjes op kantoor heb, het antwoord is ja.

Nu weer on topic hè :v:

3 likes

13 likes

Maar wat heb je dan op die wijzers gesmeerd dat ze zo rood zijn? Zwitsal of L’oreal?

1 like

Tja wat is erger, een overhemd met korte mouwen of een two tone Rolly DJ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ah, ik snap hem. Het hoesje van mijn telefoon is rood + geen AR is reflectie.

:point_down:

:point_up:

Koop anders nog even een telefoonhoesje die je aan je riem kan hangen. Scheelt je weer op die doosjes blauwe D :upside_down_face:

1 like

Ik geef de voorkeur aan zonder rubbertje.

Je klinkt een stuk minder zeker dan Henry.

3 likes

:joy:

1 like

De rest van de wereld niet.

2 likes

Zie je het al voor je? Een ventje van drie met zo’n overhemdje met korte mouwtjes, een paar kleurpotloden in het borstzakje. Zich op het schoolplein van het kinderdagverblijf uitslovend om er bij te horen. Hup, voortandjes er uit bij een acrobatische poging op het klimrek. :joy:

2 likes

Fixed.

3 likes

Ik schrok al😟

1 like