Wat dragen wij vandaag? Deel IX

gave band! wat is dit er voor een?
de squale mag er uiteraard ook wezen, maar ik ben op zoek naar een mooie band voor de SARB017. Zou dit wat zijn?

:star_struck::star_struck:

28 likes

Even lekker weekendje met de boys aan de costa blancaā€¦volop SUN, heerlijk nazomerenā€¦ :sunglasses::yum:. Mooi de band van Bernd (@vintage4all) testen :ok_hand:t2:.

11 likes

Iedere indice flonkert je tegemoet maar ik krijg dat gewoon niet gefotografeerdā€¦:pensive:
Toch een geweldig weekeinde all.:+1:

24 likes

Dat was weer een (radio)aktief dagje :grinning:

25 likes

Heel bijzonder. En ik moet mezelf corrigeren, want deze heeft geen emaille wijzerplaat maar een Urushi wijzerplaat.

Hierover meer in een NA topic, en ik kan alvast verklappen -als je er nooit van hebt gehoord zoals ik- dat dit een indrukwekkende eeuwenoude techniek is.

2 likes

:v:ļø:v:ļø:v:ļø:sunglasses::sunglasses::v:ļø:v:ļø:v:ļø

X-post uit het macro draadje.

23 likes

Prachtige foto! :heart_eyes: Bedankt.

1 like

Canā€™t wait :sunglasses::+1:

Is deze gepolijst dat ie zo glimt? De mijne is meer mat stainless steel namelijk.

9 likes

Wil niet meer van rond de polsā€¦

23 likes

Denk het niet, kast heeft nog behoorlijk scherpe lijnen.
Volgens mij heeft die van jou wat meer ā€˜levenservaringā€™ dan de mijneā€¦

1 like

Wow. Misschien nog wel mooier dan de ā€˜dog leggedā€™ kasten. Heb je de ref. bij de hand toevallig? De band is trouwens ook schitterend.

Helaas, maar het zijn mooie horloges en relatief kort geproduceerd. De eerste Geneveā€™s van 1953 t/m 1967 waren schitterende horloges met mooie calibers gelijkwaardig aan de Constellation. Kortom het behoorde bij de top van Omega.
Van 1967 t/m 1979 is Geneve omgedoopt tot een basismodel. Nog steeds niks mis mee, maar wel minder afgewerkt ed. Helaas nooit kunnen terugvinden waarom Omega dit gedaan heeft. Vaak worden deze ā€˜echteā€™ Geneveā€™s niet herkend en al snel verkeerd bestempelt.

29 likes

Wat een uitmuntend exemplaar heb je weten te bemachtigen. Schitterend gewoon, niet op de laatste plaats in letterlijke zin.

Maarā€¦nu staat er weer wat op mijn verlanglijstje. Bedankt hĆ© :wink:

1 like

Geen dank, laat maar weten als je lijstje verder aangevuld moet worden! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goedemorgen

25 likes

Insgelijks.

38 likes

Goed weekend alle !!!

28 likes