En wat ga je met die rechter nu? Gaat die nu de verkoop in?
Nice looking dial! I would pop that thing on leather, but then I am a bit of a leather queen when it comes to watches. A tobacco Colareb, perhaps.
Never heard of them, but very tasteful, certainly for a bunch of Americans. Bit remeniscent of the blue Seaforth, nice use of a colour we donât see to often.
Ik krijg hem niet van de pols. Tijdens het douchen, slapen, koken en zo⊠Hier bijvoorbeeld, bij het stampen van pot. Zuurkool, welteverstaan, want de R is in de maand.
Gevolg is wel dat ie wat morsig wordt.
Maar de lijnen blijven fascineren.
En toen viel mijn oog, dankzij dezelfde macro-lens die al die meuk op die band zichtbaar maakt, op dit detail:
De datum. Die is verre van vlak. Pfff.
EDIT: Ter verduidelijking, ik vind dat een leuk detail. Ik neem aan dat die datumschijf handgeschilderd is, als ik zo eens kijk. In ieder geval niet vlak geprint.
Je bedoelt dat de verf niet opgedroogd/plat genoeg lijkt te zijn, dus een ietsiepietsie op de schijf âomhoogâ lijkt te komen ofâŠ?
Yup. Dank voor de vraag, ik besefte plots dat mijn formulering ook als negatief gezien kon worden.
Ik denk inderdaad handgeschilderd. Ik zou me daar juist niet aan storen, aangezien je er het vakmanschap van de werklieden in terug ziet. Bij Patek Philippe doen ze ook alles met de hand en daar is het wel perfect, echter kost zoân horloge veel meer dan een Grand Seiko.
Dat is wat ik in mân EDIT probeerde te zeggen: Ik stoor me er niet aan. Ik vind het een leuke verrassing, en ik vind ook niet dat het lijkt alsof het niet opgedroogd genoeg is, om @emveezetâs woorden te gebruiken:
Het is gewoon een geinige verrassing. En of het niet perfect is is de vraag. Ik vind het er straf uitzien op die schaal. Leuk dat het niet mechanisch oogt.
Precies dit.
Beauty!
Eerlijk gezegd nog geen plannen, ik vind hem nog te leuk om al afscheid te nemen.
Hee! Gefeliciteerd. Een heer van jouw polsomtrek komt daar zeker mee weg.
Bijzonder fraai
Een beauty !,