Is alleen voor de foto, net binnen vanuit Pittsburgh
Wat een schoonheid
Met de dag meer plezier van deze jongen, heerlijke klok

7 dagen geleden exact gelijk gezet met de radio controlled , nu afwijking noppes nada hij loopt exact gelijk. Tik van me om dat bij te houden.
Dit is een onbewerkte foto gemaakt met mijn Iphone SE. Het motregent en is een beetje somber. Mooi wat de GS finish en afwerking doet met (een beetje) licht.
Werd wakker van regensputters in mân gezicht! Ik slaap precies onder het raam van mijn slaapkamer, dat naar binnen open slaat en zorgt voor koelte 's nachts tijdens warme dagen. Het ligt dan aan de wind, of het inregent. Het was heerlijk fris, maar toch maar even de boel dichtgedaan. Inmiddels is de temperatuur in de woonkamer gezakt naar 27,5ÂșC nog warm, maar beduidend beter te harden dan 31Âș, nu echter wel met veel vocht in de lucht, tja, het deugt niet of er mankeert wel wat aan!
Gaan straks even op de fiets naar de stad, even een grote kledingwinkel in met aircoâŠ
Dacht dat 36mm je boos maakte?
Staat je prima toch.
Prima inderdaad, maar een 41 (feitelijk een 40.6 of 7 las ik ergens) staat net ietsje âvollerâ.
WonderschoonâŠwat blijft een GS toch bijzonder
Dank. En dan geeft de foto (hoewel mooi) nog maar een deel prijs van hoe mooi het horloge âin het echtâ is.
Hele gave replicaâŠ
Als dat een NATO is: staat hem top
Heel erg mooi, wat strak.
MM Erikaâs original
Zie je wel. De kwaliteit spat er van af.
En daar houden we van