Dat geldt ook voor mij hoor :). Ik had deze al op de korrel toen ik vorig jaar de PO uiteindelijk heb gekocht. Ik moest er toch even naar toe groeien. Ook het feit dat een dresswatch het topmodel in de garage is geworden is een verrassing. De PO moest te veel concurreren met de Oris Aquis 46 mm. waar ik nou eenmaal gek mee ben.
Mooi horloge. Goed dat je er weer bent.
Het wachten heeft ook nog wel een onverwacht nut gehad, Jaap was behoorlijk gezakt met de prijs.
Milanaise vind ik iets te dressy voor dit model, het is eigenlijk gewoon een tool duiker in een vintage jasje
Haha. Als ik eerder toe had willen slaan had ik de voortgang in dat proces waarschijnlijk wel enigszins gestimuleerd. Had al wel een beetje rondgekeken en de marktwaarde redelijk in beeld
Mmm, zie het verschil niet zo tussen beide banden.
Ik doel met name op het verschil in de bandaanzet op de pushpins.
Hahaha rukband op tophorloge
Is ook zo.
Mooie combi!
Milanaise is veel fijner en dunner dan shark mesh, die onzichtbare springbars zijn wel mooi ja
Ok, we worden het niet eens.
Deze mesh is ook grof en 4 mm dik.
Met shark mesh wordt alleen de open aansluiting op de pushpins bedoeld.
Dat denk ik ook altijd als ik een Sub op nato zie, daar schijnen ook liefhebbers van te zijn, maar het is wel comfortabel
Netjes hoor, is dat een Staib?
Nee, een Rowi kijk maar eens op Uhrenbandversand.
Prijs rond de 100 euro.
Vergelijkbaar met Staib.
D’r zijn vast wel Rolex nato’s van 500 euro. Zo heeft Omega ook nato’s van 200 euro. Dat moet wel een duur stukje autogordel zijn dan, facepalm…
Kannonnuh, heeel mooi