Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Ah, OK, zoiets al een “bra” bij sommige Amerikaanse auto’s

4 likes

Fijne dag :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses: @drukaanhetwerk.nl

15 likes

16 likes

Vandaag zwembad dag :sweat_drops::sweat_drops:

12 likes

Classy!! Mocht ik ooit nog eens modern gaan proberen dan staat deze bovenaan.

De 126300 omgeruild voor de 126334 (ja, ik weet het). Zoiets voel je meteen als hij om de pols zit: “hij kan nog een stapje mooier”…en dat blijft dan toch in je hoofd spoken :grin:

Velen vinden de 41 op jubilee i.c.m. fluted te bling en te groot, ik niet. Wist trouwens niet eens dat hij geen 41mm is maar 40,5. In elkaar geval de ideale maat voor mijn pols. En schitterend. De dial is trouwens blauw sunburst.

42 likes

Met dank aan @Rolopalooza voor de tip, een Barton canvas strap op de Ranger! Eerste indruk: heel soepel, goeie kwaliteit :blush:

12 likes

Niet de blauwe genomen?

Nee, ik vond de legergroene beter passen bij deze. Ik heb al 2 andere horloges waarvoor ik blauwe straps heb :blush: en desnoods bestel ik nog een kleurtje, 20 euro is echt geen geld hiervoor!

2 likes

:love_you_gesture:t2::facepunch:t2:

1 like

Aan het genieten!

24 likes

Ja dat zie ik. Enjoy :+1::ok_hand:

(wordt jouw vrouw/vriendin trouwens niet stapelgek van je, dat ze zelfs IN de boot nog wristshots moet maken) :grin::grin:

1 like

Deze Bulova alweer :grin:

IMG_5252

17 likes

12 likes
17 likes

Pfff, ik ben kapot…

22 likes

Vintage weer eens vandaag.

13 likes

Net binnen, bandje wat groter gemaakt en hoppa! Wat een super gaaf horloge…helemaal in mijn nopjes! :star_struck: Thx @Olly :v:t2:

19 likes

OVM39 op een mooie grijze Eulit perlon. Met deze temperaturen geen overbodige luxe.

16 likes

Heeft mijn dochter uit eigen beweging gemaakt😎 Die is dol op foto’s en alles wat met social media te maken heeft!

1 like