Via onder andere Bifröst, Myvatn, Husavik. Vik was iets van dag 8. Het gletsjermeer daar in de buurt was indrukwekkend. Fijne vakantie gewenst! Hopelijk net zo’n goed weer als bij ons. Het was op een gegeven moment 20 graden . En maar 1 dag regen van de 10
Ik heb zelf de HC met 12 cijfers rondom. Die wordt nu niet meer gemaakt. Helaas is de lume voor een duiker ronduit beroerd. Geldt dat ook voor deze versie.?
Het is geen Seiko lume maar beroerd kan ik het niet noemen. De lume wordt snel minder fel maar de wijzers en lumepip op de bezel zijn de hele nacht prima afleesbaar. Daarnaast is de afwerking van de rest redelijk subliem voor deze prijsklasse.
De NA. Ik vond de Superocean Heritage al langer mooi. Maar het nieuwe model gaf de doorslag: ceramische bezel, de datum zit nu op 6 uur en het uurwerk is een nieuw Tudor uurwerk met 70 uur Gangreserve en 5 jaar garantie. 42mm bij 14mm.
De kleur blauw varieert mee met licht.
Ik zit dat gedoe over Vik maar te lezen en denk steeds “Welke Vik?” Of is er maar één baai op IJsland? Het dorp op IJsland wat Vik heet ligt niet aan een baai, ironisch genoeg, en Google Maps leert me dat je aan de zuidkust sterft in de grote baaien die dan weer geen Vik heten.