Wat dragen wij vandaag? Deel V

Gaaf🖒☺… Zag hem in het blauwe gedeelte staan…gefeliciteerd met deze mooie NA!

Blauw vandaag😊

13 likes

Op een nieuw canvas Ko bandje =)

11 likes

Feeling ‘On top of the Mountain!’ vandaag, met mijn mooie groene Seiko! :sunglasses:

FIJN WEEKEND GEWENST! :+1:

21 likes

Mooi mooi mooi! :heart_eyes: Ik voel me vandaag wat ‘groenig’… :smiley: Goed weekend!

2 likes

Merci🖒…Van een leuk forumlid overgenomen een tijdje geleden die zich vandaag ‘groenig’ voelt en een mooie Seiko draagt vandaag​:grin::wink:

OOK EEN FIJN WEEKEND🖒

3 likes

Na deze woorden is mijn weekend bij voorbaat al weer helemaal OKAY! :blush: :+1:

2 likes

Drie reacties. Eén zegt mooi, prima, leuk, één zegt gewoon lekker flipperen (sorry, @JReijmers, deze gaat niet weg) en de derde zegt lekker fris inlaytje er op.

Nou moe.

1 like

weekend!

12 likes

20 likes

Fijn weekend allemaal!:sunglasses::cloud_with_rain::beer:

11 likes

18 likes

Vooruitlopend op de Rolex Milsub kuch de Squale Militaire, leuk formaat en draagt heerlijk op de nieuwe Zuludiver van @bordewolf

16 likes

Ik zie het al gebeuren, nieuwe bezel erop en bij de eerste keer dragen schuift die achterlijke metalen knoop van jouw jeans over de nieuwe inlay :sunglasses:

Zomaar een gedachte :wink:

Net binnen, verse service en full set:

31 likes

Broad Arrow…

33 likes

Ah balen. Stoor je je er zelf aan? En is het een beater of wil je m graag netjes houden. Volgens mij zijn inlays niet los te koop en is een bezel met inlay vrij aan de prijs

Prachtig!

2 likes

Blijft een ontzettend gaaf model

1 like

Mooi klokje! staat je goed! :+1::sunglasses:

1 like