Fijne SonnTAG
Blijf posten deze! Als er Omega op had gestaan had je al 35 likes gehad – ik vind het een meer dan fraai dashboardje!!!
Hij zal regelmatig langskomen, want hij zal regelmatig worden gedragen. Door de duidelijke verwantschap met de Tissot chrono’s uit die tijd en het Lemania uurwerk is er een redelijke kans dat deze bij SSIH gemaakt is i.o.v. Kiek. Dan is er dus ook een kleine verwantschap met Omega
Vandaag deze om en voor morgen de komende paar dagen in Hongerije weer iets uitzoeken. Wat gedoe ook.
Statement van de week:
"Mooi panerai automatisch horloge
ik heb het van een vriend gekocht voor 200euro
ik denk dat hij echt is.
F…k - spotte ik net een mooie bezel ‘voor de Omega Seamaster 120’ …blijkt toch wel een aantal milimeters te groot te zijn. 100 dollar!! Te mooi om waar te zijn natuurlijk
De Mondia Orbitron, die op deze foto van eergisteren het laatste zonnestraaltje van het jaar meepikte.
Heerlijk dat knallende rood - Zeldzaam in vintage helaas! Deze zou ook wel eens wat zonlicht mogen hebben maar helaas
Snorkel gehad, en weer verkocht.
Curved gekocht en nog in de schatkamer aanwezig.
De glijdende secondewijzer weer terug in Halle met onderstaand model.
Die plaat verdient een leuke kast! Jammer van die indices joh. Heb je ze nog wel?
Ja rood is niet echt een populaire kleur voor wijzerplaten. Ergens begrijp ik het wel: de meeste mensen hebben één horloge (of nul ;-)) en dan is een rooie plaat wel heel specifiek. Terwijl het zo mooi kan zijn!