Wat dragen wij vandaag? Deel V

Gisteren kwam de Mirostime canvas band voor m’n monster binnen, dus ik doe vandaag nog even of het zomer is.

8 likes

13 likes

Phoibos? Nu heb ik zin in thee.

Deze alvast voor het miniweekend (morgen werken :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

12 likes

Echt heel gaaf👌

1 like

Vandaag mijn Tag maar is op rubber

9 likes

21 likes

Net bezorgd vanuit de US:

Vakantie-horloge en proefballon of een duiker mij bevalt :slight_smile:

En meteen een Nato die ik nog liggen had erop gezet. Wel verkeerde maat (20mm en moet 22mm zijn) dus vandaag nog 1 of 2 bandjes bestellen :slight_smile:

10 likes

Voor het eerst op een dag een tweede horloge in dit topic op HF😀. Het kostte me wel wat moeite, omdat m’n linkerarm nog steeds in gips zit en op dit bandje zit geen vouwsluiting. Maar ik verveelde me, omdat ik nog steeds (en helaas nog lang) geen piano kan spelen en dat is wel m’n beroep.

(M’n 50 jaar oude Oriënt)

26 likes

6 likes

Spreek uit als “Feeebus” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Weekend !

26 likes

Beauty! :ok_hand:

1 like

Deze weer. Heeft ook wel een soort “pie-pan-dial” zoals de Globemaster van @flowert

Ook aardig om te zien hoe anders een Panda dial er uit ziet dan een Reversed Panda zoals de SpeedyTuesday.

39 likes

Fenomenaal :ok_hand:

1 like

Ik buig diep voor deze woorden! Dank!!

Zou dat niet de befaamde step dial van de sixties zijn die ze op de mitsukoshi hebben geherintroduceerd?

1 like

Zou goed kunnen.

Dit is overigens de Apollo XI limited edition wijzerplaat, niet de Mitsukoshi (het grootste verschil is de rode regel met tekst “July 20, 1969”).

2 likes

Zo eindelijk eens tijd om de oris op rubber te zetten. Wordt een heel ander horloge zo.

16 likes

8 likes