Wat dragen wij vandaag? Deel V

Moeilijk te zien zo hoe diep, maar met zo veel krasjes pak ik liefst even een fijn (gebruikt) schuurpapiertje als eerste, en daarna finishen met - excusez le mot - doodordinaire Silvo silverpolish. Jammer, was gisteren nog in jouw straat - had ik even wat beter kunnen kijken :innocent:

1 like

Seamaster Cosmic2000 weer.

16 likes

Gr. Marc

15 likes

Sorry was even zoeken maar ik heb hem in wit gevonden als Orient Automatic Watch EV0V001W - in zwart zal het wel een B op het eind zijn denk ik.

1 like

19 likes

18 likes

Hey geweldig! :slight_smile: Thanks, daar kan ik meer mee!! ) :slight_smile:

1 like

Verkopen en voor een Datejust gaan, of toch niet? :disappointed_relieved:

21 likes

Helaas geen modelnaam gevonden… no probs ik weet het modelnummer nu!! Thanks!

1 like

18 likes

Zou als ik jou was even goed achter je oren krabben of je dat wel zou doen. Ik vind dit een zeldzaam mooie tudor, zou hem lekker houden.

2 likes

Ik twijfel dan ook enorm. Deze is in geweldige staat met het mooie ‘small rose’ logo in plaats van dat lelijke schild. Zou bijvoorbeeld een 1601 DJ van pak 'm beet 3k veel meerwaarde over deze hebben? Lastig…

Houden, mocht je toch verkopen? Dan aan mij :grimacing:

1 like

houden en doorsparen voor een DJ
groeten,
wekke

1 like

The answer is no. Deze lekker houden en doorsparen voor een date just voor ernaast te zijner tijd.:wink:

1 like

16 likes

Mmm, wat zullen we vandaag es dragen? :thinking:

:point_down:

Of

:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Uniek inruilen voor cookie cutter? Ben je nou helemaal…? :rage:

1 like

Het schijnen vandaag feestdagen te zijn in de VS (Columbus Day) en Canada (Thanksgivings Day) maar hier is het een maandag als elke andere. M’n vrouw naar haar middag/avond job, mijn zoon naar zijn opleiding en ik straks naar de fitness. Ik heb een beetje een stevig klokje nodig, niet voor een kleintje vervaard, dus ik dacht aan deze Monster Mod…

5 likes

Waarom ook niet.

Groeten,

Stefan

13 likes