Wat dragen wij vandaag? Deel V

Bij de tandarts

19 likes

Dan wilde je het niet graag genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:
Lang twijfelen is bij dit soort koopjes achter het net vissen. Het ding stond nota bene 4 dagen te koop voordat ik me niet langer wilde inhouden. Gelukkig kreeg ik nog de kans om wat vragen te stellen over de herkomst. Die bleek in orde.

Wel vreemd dat na mijn aanschaf zo veel spijtoptanten zich meldden. Ik ben er superblij mee!

3 likes

Toch draagt zo’n GMTc erg groot. Komt dit door die supercase met maxidial ?

9 likes

Binnenkort in het blauwe theater hier?

Niet persé, hoewel als flipperaar binnenkort een rekbaar begrip is :grinning:

1 like

8 likes

Zolang de poep maar netjes opgeruimd wordt vinden we alles best.

Sinds ik nieuwe buren heb (met meerdere katten, geen honden) flikker ik wekelijks scheppen drollen terug over de schutting. Zij hebben daar nog niets van gezegd. De bogen worden steeds hoger.

Daarom ook maar even een bruin horloge, dan zie je het niet zo. :rage: :rage: :rage: :rage:

19 likes

amai wat zonde van die wijzers zeg …

RAD(I)O vanmorgen!:kissing_heart:

5 likes

Ik was nog bang voor een Weiner of Weinstein, maar ik zie dat je op BBC-achtige wijze de full frontal vermeden hebt. :slight_smile:

1 like

mijn swiss beater hanowa flagship

4 likes

De Stoere Man uithangen vandaag… haha

Fijne donderdag :slight_smile:

13 likes

Na de SKX weer even een Seiko

11 likes

nieuwste aanwinst, geinig ding

17 likes

Ja, zeker leuk voor dat geld. Ik had hem ook wel willen proberen. :thumbsup:

1 like

14 likes

Vandaag dizze, niet dat het me ook maar een jota uitmaakt hoe laat het in New York of Singapore is, maar je moet toch wat kiezen.

fijne dag

10 likes

Die bewegingen voor de ‘actie over de schutting’ zijn overigens wel weer perfect voor de automatic…da’s toch weer mooi meegenomen :smiling_imp:

1 like

13 likes

Mooiii!!! :thumbsup: die Surfacebook :grin:
En die Sinn mag er ook best wezen :wink:

1 like