Wat dragen wij vandaag? Deel V

22 likes

1959? :wink: Prachtig horloge! :heart_eyes:

Jammer, maar wat niet is kan nog komen :wink:
Gaaf is ie zeker.

1 like

Prachtig die ouderwetse modellen worldtimers…blijft voor mij altijd tot de verbeelding spreken, maar dat is de leeftijd! :slight_smile:

1 like

Dank je wel K - Ik mag ze ook graag maar de wat beteren waren helaas vintage dun gezaaid in de tijd dat ik verzamelde. Dat is in dit Ebay tijdperk wel flink veranderd :smiling_imp: - Overigens deze heeft behalve een oud quartz werk ook een schroefkroon, toch voor die tijd best serieus bij merken als Prisma vind ik

1 like

Mooie foto en mooie achterkant.

1 like

En weer goed en wel thuis… dus tijd voor swap. Vandaag doen we thuis de Breitling weer om.

6 likes

Inderdaad ook mijn ervaring. Herinner je je nog dat Keurkoop Postorders er een verkochten in de jaren '70, die ook waterdicht was. Eigen merk: Kúrfurst…of zoiets…dus misschien ook wel een Prisma. Werd verstuurd in een soort plastic potje gevuld met water…:relaxed:

1 like

Wat een prachtige foto!!

1 like

zo… FF naar de winkel geweest.

15 likes

Even n donker hoekje en de lume licht direct al op:

10 likes

21 likes

Groeten
Rutger

21 likes

25 likes
18 likes

7 likes

Jip…jij kan het weten🖒☺.Had even gewisseld met een andere maar dat duurde niet lang, zit al weer om de pols🖒😉

Heb er nog 2 schakels tussen gezet…Jij hebt wel een smalle pols zeg…17cm?

Moest je daarvoor je wekker zetten?:joy::wink:

1 like

Yep, want anders zou ik op een vrije dag makkelijk tot 12u blijven liggen. Morgen is het weer gewoon halfzes :wink:

1 like

Lekker😍

28 likes