Al gevonden.
Tsjonge, echt leer voor een tientje, blauwe gedeelte here i comeeeeee

Even een wat dragen we vandaag i.c.m. wat eten we vandaag.
Vandaag met de Explorer II Polar aan de kook geraakt.
Het maken van een heerlijke maaltijdsalade met achterop het gas de bijna uitgebakken spekreepjes en vooraan staan de stoofpeertjes te karamelliseren.
Knappige Rucola sla melange op het bord mikken met verse zwarte peper, warme spekjes erop voor het zoutje en de bite, warme stoofpeertjes erop voor het zoete, wat Roma tomaatjes en dressing of azijn voor het zuurtje/frisse en heel belangrijk…geitenkaasbolletjes er overheen voor het romige.
En dan een biertje voor het bittertje.
Heerlijk eten in minder dan 10 minuten!
Ga je daar een bandje van maken?
stoofpeertjes maar dat begreep je vast al.
Nee niet echt, las net ook al iets van Hema rookworstleren horlogebandjes dus
Hahah
Eet smakelijk!
Gaat het beter met de hand? En je spel?
Hahaha… Daar had je het al over toen ik die squale kocht. Ik zou 'm een tijdje houden.
Ja altijd al een zwak voor Nomos gehad en toen ik je mijn Squale verkocht, had ik een Nomos Club. Die is echter al een tijdje weg en het kriebelde sindsdien.
Kleine eveningswap want ze moeten toch hun draagtijd krijgen
Blijft een prachtige dresser imho.
Groeten
Rutger
Schitterend horloge zeg
Hekel aan kunstlicht foto’s, daarom uit 't archief.
De hele week overdag deze
En 's avonds steeds deze Calibre 17;
Nog een paar weken wachten en dan kan ik eindelijk mijn JLC Master Control Calendar showen…tot die tijd alleen nog even de Breitling.
Het gaat gelukkig wel iets beter! Eigenlijk is een operatie nodig, maar dan zetten ze de pols op “slot”. Als het bewegen verbetert en de pijn verminderd, dan wordt die operatie uitgesteld of hopelijk helemaal geannuleerd.
En daarbij komt dat ik liever geen litteken op m’n linkerpols wil, dat staat niet bij m’n horloges😀.