Wat dragen wij vandaag? Deel V

Wat draagt mijn zoon vandaag? Hij wilde deze graag hebben als verjaardagscadeau. Oude liefde van zijn vader :grinning: Ik vond hem gelijk weer mooi.

21 likes

Fijne avond allemaal

31 likes

22 likes

Ik denk dat we een volgende HF meeting maar eens bij jou thuis moeten doen :champagne::cocktail:

2 likes

Ik zie je nogal veel met een Marvelight rond de pols de laatste tijd… Bevalt deze een beetje?

1 like

16 likes

Zeer zeker, leuke maat, Tritium en waanzinnig nauwkeurig, wel met een leren band want die bracelet word ik niet warm van👍

De bracelet is inderdaad wat moeilijk, zonder een fijnverstelling is het wat zoeken met die hele en halve schakels. Ik kreeg er echt pijn in de pols van in 't begin, precies of mijn aders afgesnoerd werden. Ik heb 'm ook een hele tijd op een leren Ko gedragen maar nu al een maand of twee op de metalen bracelet zonder klachten :wink:.

Ging me niet zozeer om de pasvorm, meer om de estetische perceptie :wink:

Ik vind 'm wel iets hebben met die H-links, te blinkend voor jou?

Dat, had ik bij de Aquis dan weer niet

Passend bij het thema van @GhentWatch: mijn NA en eerste chrono.

30 likes

Mooi hé, die geitenleren bandjes van Ko :wink:

12 likes

Mooi klokje Deniz! :+1: Wat voor studieboek ligt er op de achtergrond? :relaxed:

1 like

Mocht even binnen komen schuilen voor de regen. Hele aardige mevrouw! Wel gek dat ze een bed midden in de woonkamer heeft

22 likes

Godver, heeft andy die toch verkocht? Dju! Ik heb zelf ook 3 tollets

2 likes

Ik mag deze even om.

30 likes

Haha yep m’n verzameldoelen zijn weer wat gewijzigd. Voorlopig 4 blijvers en een 5de op het oog. Rest moet eruit. 40+ klokken is te veel.

1 like

Nog chronos over die je goedkoop gaat doorschuiven? :wink:

Mag hopen van niet,…

1 like