Wat dragen wij vandaag? Deel V

En nog steeds een mooi horloge!

1 like

Ik heb de witte. Maar als ik deze zie wil ik hem erbij!

1 like

Idd… denk dat t geen blijvertje is😉

1 like

Toch maar gewisseld, bevalt toch beter.

13 likes

Detroit Rock City…

Mooie foto :+1:

Aah. ik zie van ace jewelers :joy:

1 like

Was al verbaasd inderdaad :sweat_smile:

Ik meende daar wel eens doorheen te zijn gekomen, maar ben niet zeker. De staat ligt naast Indiana, waar ik wel veel heb gereden, omdat daar her en der familie woont en ietsje zuidelijker in Kentucky, zijn we langs Fort Knox gekomen, nadat we daar een soort oorlogsmuseum hadden bezocht…

1 like

Klasse deze :+1:

1 like

De tweede. Dan kun je die eerste wat mij betreft ritueel verbranden. Sorry voor de krasse uitspraak, maar ik probeer in één antwoord twee punten goed te maken. :joy:

2 likes

9 likes

Niet verkeerd :+1:

2 likes

Wat is er met de uurwijzer aan de hand?

Toe maar :sweat_smile: Wil je deze opmerking nog van toelichting voorzien?

7 likes

Goedemorgen. Ik zit lekker met de kid op de bank, straks maar even wisselen maar voorlopig deze;

17 likes

Ik voel een behoefte, dus wie ben ik dan?

De Tissot is mooi, strak en tijdloos. Dan is een mosgroene suede band een prachtige keuze. Echt heel mooi. Het is discreet en casual tegelijk. dus de perfecte keuze voor een jonge heer in z’n vrije tijd.

Zwart en grijs zijn al vrij doodse kleuren, maar in dit geval wordt dat versterkt door de verdroogde-aarde-look van het motief op de rog. Ik ben voor dress horloges tot het inzicht gekomen dat shell cordovan, gewoon kalfsleder en een mooie suede nog het meest geschikt zijn, en dat we buitenissige motiefjes als croco, hagedis, slang, struis, rog en haai gewoon het beste links kunnen laten liggen.

Op de onderste is het mooi, levend, warm en discreet. Houden zo. :slight_smile:

M’n nazaat, kroost, kind, zoon (aan de pyjama te zien), afstammeling, telg, oogappel… Er zijn zoveel gewone, Nederlandse alternatieven, is het nu echt nodig om mij op de vroege ochtend m’n koffie over m’n scherm te laten proesten?

Goedemorgen! Ik doe wel even mee met een dressertje in deze duistere bedoening.

12 likes

Ik ben niet aansprakelijk voor geleden schade wegens iemands rare koffiegebruiken. Zeker iets typisch Emmeloord? :joy:

1 like

Als je toch eens wist wat er in dit dorp allemaal op schermen terecht komt! Het is Sodom en Gomorra, ik zeg je G.

1 like

ligt aan de foto… gelukkig!

6 likes