Ik voel een behoefte, dus wie ben ik dan?
De Tissot is mooi, strak en tijdloos. Dan is een mosgroene suede band een prachtige keuze. Echt heel mooi. Het is discreet en casual tegelijk. dus de perfecte keuze voor een jonge heer in z’n vrije tijd.
Zwart en grijs zijn al vrij doodse kleuren, maar in dit geval wordt dat versterkt door de verdroogde-aarde-look van het motief op de rog. Ik ben voor dress horloges tot het inzicht gekomen dat shell cordovan, gewoon kalfsleder en een mooie suede nog het meest geschikt zijn, en dat we buitenissige motiefjes als croco, hagedis, slang, struis, rog en haai gewoon het beste links kunnen laten liggen.
Op de onderste is het mooi, levend, warm en discreet. Houden zo.
M’n nazaat, kroost, kind, zoon (aan de pyjama te zien), afstammeling, telg, oogappel… Er zijn zoveel gewone, Nederlandse alternatieven, is het nu echt nodig om mij op de vroege ochtend m’n koffie over m’n scherm te laten proesten?
Goedemorgen! Ik doe wel even mee met een dressertje in deze duistere bedoening.
Ik ben niet aansprakelijk voor geleden schade wegens iemands rare koffiegebruiken. Zeker iets typisch Emmeloord?
Als je toch eens wist wat er in dit dorp allemaal op schermen terecht komt! Het is Sodom en Gomorra, ik zeg je G.
Lekker op tijd JungHansT.
Lekker naar buiten, een frisse wandeling of een stukje fietsen?