Wat dragen wij vandaag? Deel V

Kun je extra lang naar dit mooie stuk sieraad kijken :smile:

1 like

Gr. Marc

16 likes

Klusserdeklus…

5 likes

Klopt! Manman is me dat genieten :slight_smile:

28 likes

een liefhebber met een moccamaster moet toch ook zeker een mooie espresso machine hebben? :slight_smile: ikzelf heb een rocket giotto v3 met mazzer automatic a met SJ schijven … en u?

Jason for president :+1:t2:

16 likes

Een niet meer helemaal standaard BM made in Japan…

9 likes

14 likes

Zalig horloge, al zeg ik het zelf :wink:

1 like

Groeten van z’n halfbroer :wink:

16 likes

Ik hoor het van meer mensen, en niet de minste :grin:

2 likes

Leuke dingen zijn het :ok_hand:

2 likes

Deze vandaag

21 likes

23 likes

. Steinhart Titanium GMT

7 likes

De Seiko SRP043

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/4/c/74ce5a25910817b3826ec0d1b2b63249654cf636.jpeg

13 likes

17 likes

Ben weer helemaal verliefd op mijn De Ville. Nu al een paar dagen om de pols.

12 likes

Thuis swap is reeds gedaan, deze ronde ook de nieuwe oris op rubber gezet en ik vind het mooi! En fijn!

11 likes

Ik heb de schurft aan alle vormen van espresso. Uit nood drink ik cappuccino als ik onderweg ben, maar bij mij thuis kun je filterkoffie krijgen. Of driemaal gekookte Arabische koffie uit de pan. Met kardemom. Of peper als je hem Marokkaans wilt.

Los van het feit dat onder hoge druk gebrouwen koffie gewoon vies is vind ik het cultuurverlakkerij. Hoe wij in dit land, waar de zwarte piet discussie iedereen over de zeik krijgt wat betreft de nationale identiteit, toch kunnen accepteren dat we met z’n allen aan de lauwe Italiaanse meuk gaan is mij een totaal raadsel.

En dan laat ik totale abominaties als nespresso en senseo even buiten beschouwing. Doe dan maar thee. :grinning:

6 likes