Allemaal .22 of ook zwaarder?
Vandaag mijn trouwe vijfje weer eens van stal gehaald. Dit horloge blijft me iedere keer dat ik hem om doe weer verbazen qua prijs/kwaliteit, ondanks dat ik hem al bijna een jaar heb. Werkelijk ongehoord. Opgelegde markers, een omrande (tevens opgelegde) day/date window en uiteraard een oplegd logo. Dat, gecombineerd met de kastvorm, maakt het mijns inziens de mooiste Seiko uit de 5-serie.
In de trend ‘give credit where credit is due’: dank @koekoek voor de aanbeveling destijds.
Klik voor zoom.
Wat een prachtige dieren zijn het toch.
Genoteerd. Bij het maken van de volgende foto 's zal ik de armbandjes achter wege laten.
Echt niet,lekker deze bezel houden. Is mooi verkleurd.
Een paar weken geleden was ik in Antwerpen TenSen juweliers binnengestapt om een paar van de kunstwerkjes van Patek Philippe te bekijken. Die horloges van PP zijn een divisie op zichzelf, niet te vergelijken met andere horloges, tenzij je naar de high-end horlogemakers gaat zoals Roger W. Smith. Ze zijn best wel prijzig, zeker als je weet dat een 1815 chronograaf bij Lange & Sohne een stuk minder kost. Anderzijds blijft de waardevastheid van een PP buiten categorie.
On topic: dit is vanzelfsprekend eveneens een schoonheid zonder weerga.
Welk type is dit