Wat dragen wij vandaag? Deel V

7 likes

18 likes

Het weekend afsluiten met m’n speedy, hapjes en wijn haha. Proost!

26 likes

Is dat een Couturier? Dan heb ik z’n broertje:

11 likes

13 likes

Tijd om naar huis te gaan.

Mooie landschappen maar arm dom volk. :grinning:

9 likes

Zenith Prime

21 likes

Allemaal .22 of ook zwaarder?

1 like

10 likes

Vandaag mijn trouwe vijfje weer eens van stal gehaald. Dit horloge blijft me iedere keer dat ik hem om doe weer verbazen qua prijs/kwaliteit, ondanks dat ik hem al bijna een jaar heb. Werkelijk ongehoord. Opgelegde markers, een omrande (tevens opgelegde) day/date window en uiteraard een oplegd logo. Dat, gecombineerd met de kastvorm, maakt het mijns inziens de mooiste Seiko uit de 5-serie.

In de trend ‘give credit where credit is due’: dank @koekoek voor de aanbeveling destijds.

Klik voor zoom.

17 likes

… na een dagje werken kan deze vanavond weer om

11 likes

Stroomstoring in de straat… De SKX schijnt bij!

14 likes

Wat een prachtige dieren zijn het toch.

Voor mij vandaag weer de Vostok. :smile:

7 likes

Genoteerd. Bij het maken van de volgende foto 's zal ik de armbandjes achter wege laten.

Met dank een gewaardeerd mede forumlid, deze NA om m’n pols.

20 likes

27 likes

Echt niet,lekker deze bezel houden. Is mooi verkleurd.

Een paar weken geleden was ik in Antwerpen TenSen juweliers binnengestapt om een paar van de kunstwerkjes van Patek Philippe te bekijken. Die horloges van PP zijn een divisie op zichzelf, niet te vergelijken met andere horloges, tenzij je naar de high-end horlogemakers gaat zoals Roger W. Smith. Ze zijn best wel prijzig, zeker als je weet dat een 1815 chronograaf bij Lange & Sohne een stuk minder kost. Anderzijds blijft de waardevastheid van een PP buiten categorie.

On topic: dit is vanzelfsprekend eveneens een schoonheid zonder weerga.

Welk type is dit